Vraag

vrienden challenge

  • 27 May 2021
  • 6 reacties
  • 1051 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

weet iemand leuke/genante straffen voor vrienden wil dus opdrachten uitvoeren maar heeft iemand een idee voor straffen en voor opdrachten.

 

opdrachten:

nog normaal niet iets met kleding mag wel pijnlijk en gênant.

 

straffen:

mag normaal maar ook seksueel getint naakt etc. Ga lekker ver. Maar moet met zijn tweeën en op mijn eigen kamer.


6 reacties

hoiii

 

als opdracht zou je bijvoorbeeld vragen kunnen stellen over de genantse dingen die ze ooit gedaan hebben of dat soort dingen.

 

voor straffen zou je hete saus of peper kunnen kopen. of surströmming. of bijvoorbeeld bij elke keer 1 kledingstuk uit doen etc. als je wil dat het echt ver gaat kan je bijvoorbeeld ook een elektrische vliegenmepper kopen en dat je die dan bij elkaar op een gekozen plek op het lichaam aanzet ofzo :joy:

 

veel succes en vooral sterkte

Leuke straffen maar eten doen we niet echt meer echt gênante opdrachten zoals aftrekken etc.

Reputatie 2
Badge +1

Als je met meer dan twee mensen bent kun je de ander vragen om te kiezen tussen jullie bijvoorbeeld: wie van ons zou je het eerste redden als het huis nu in de fik zou staan? Dit kan lekker spicy worden.

Vraag aan de persoon of die een deel van hun lichaam wilt laten zien waar ze het meest insecure over zijn.

Het vrij mogen bekijken van de anders gehele zoekgeschiedenis. Diegene mag het dan uiteraard niet van tevoren wissen.

Of het zo lang mogelijk vast houden vaan een gekoelde coolpack met de blote hand. Moet je wel beetje voorzichtig mee zijn.

De ander moet elke 5 minuten een ander kledingstuk uitdoen idk ik weet niet precies hoe spicy je het wilt hebben. 

Iemand moet een voorwerp (of persoon mhhmhmhm) wat de anderen hebben uitgekozen likken

 

Reputatie 2
Badge +1

of crackertrekken als je wat spicy tea wilt. Ik weet niet of je daar ooit van hebt gehoord. Het heeft heel veel verschillend namen

 

of crackertrekken als je wat spicy tea wilt. Ik weet niet of je daar ooit van hebt gehoord. Het heeft heel veel verschillend namen

 

Zal eens opzoeken wat het is jullie horen het binnenkort welke ik ga gebruiken

ben benieuwd

Reageer