Vraag

Vrienden


Badge

Hey,

Ik ben er achter gekomen dat ik genderfluid ben, alleen een vriendin van mij accepteert dat niet en praat er over achter mijn rug om met mijn andere vrienden (die vrienden hebben dat verteld). Inmiddels is die vriendschap voorbij met die vriendin. Alleen ik vind het nogsteeds lastig om te weten dat sommige mensen dit niet accepteren en dat zelfs een goeie vriendin van mij achter mijn rug om over mij gaat praten (en niet hele aardige dingen zegt). Heeft iemand tips hoe ik hier mee om kan gaan?Ā 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Je kan praten met je ouders of je mentorĀ 

Dit is niet fijn.

Praat erover!!!

Vraag anders aan vrienden die het wel accepteren of zei haar erop willen aanspreken.

Heb ook zoiets alleen bij mij weet niemand het.

Suc7!

Dat is vervelend! Praat er inderdaad over met iemand die je vertrouwd, je mentor/ ouders bijvoorbeeld. Er zullen altijd mensen zijn die het niet begrijpen en accepteren en dat is enorm lastig. Die mensen moet je eigenlijk gewoon laten, dat is heel erg moeilijk, maar wel het beste. Misschien is er een GSA op school waar je je aan kunt sluiten? Dat is als het goed is een veilige plek, misschien is dat fijn, zo heb je een groep waar je wel helemaal geaccepteerd en begrepen wordt. Hoop dat dit helpt!

~ Moss

Reageer