Vraag

vreemd gevoel alsof ik meer bij de meisjes hoor

  • 9 December 2023
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik zit al een tijdje met iets dat ik wel op meisjes val maar toch voelt het alsof ik meer bij de meisjes hoor maar wel als jongen ik weet niet wat ik moet eig dus als iemand tips heeft ofz..


5 reacties

Reputatie 6
Badge +3

niets. de lijn tussen mannen en vrouwen is niet zo recht. we zijn allemaal mensen. niet twee verschillende soorten of zo 

Badge

Ik heb prc hetzelfde, ik ben een jongen en heb alleen maar vriendinnen. Ik heb nul jongens vrienden, niet omdat ik jongens haat maar ze vinden me allemaal gay omdat ik met meiden omga.

Reputatie 4
Badge +1

ik ken het gevoel, ik zit hier ook erg aan te twijfelen. ik zat eerst te denken aan Demi boy ( een beetje van beide ) maar nu zit ik richting de kanten non-binair of misschien wel trans. ik loop  hier zelf al een tijdje mee rond. maar weet ook  nog niks.

 

groetjes, LMAA

Reputatie 7
Badge +9

Ik begrijp je zo erg.

Op de basis had ik meestal als ik vrienden had jongens als vrienden. Al die meiden waren zo met hun uiterlijk bezig en dat was niks voor mij. 

Ook in het eerste jaar van de middelbare had ik alleen maar jongens als vrienden. Die meiden waren echt van die meiden die 1 pukkeltje hadden en dan gelijk denken dat hun leven voorbij is en dan liters make up gebuiken voor dat ene pukkeltje.

Maar ik vindt wel hetzelfde van wat @Anoniem452 zegt. We zijn allemaal mensen.

Ik heb nul jongens vrienden, niet omdat ik jongens haat maar ze vinden me allemaal gay omdat ik met meiden omga.

Even snel een vraagje aan @Kwee_niey. Als je als jongen met meiden om gaat ben je toch juist niet gay? Of ze moeten denken dat je met meiden omgaat omdat je op jongens valt ofzo

Badge

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Nou ja ik ben persoonlijk niet gay, ik ben gw altijd met meisjes blijven omgaan.  Ik heb er ook geen last van. Mr als je als jongen met meiden omgaat ben je niet meteen gay.

Reageer