Skip to main content

Heyy, Ik heb al wat vragenlijsten gemaakt dus nu eentje voor 12/13 jarige jongens, de leeftijd waarop de meeste wel in de puberteit komen! (Btw: ik maak ook eentje voor meisjes!)

  1. Ben je 12 of 13 jaar oud?
  2. Is er op dit moment een meisje/jongen die je leuk vind?
  3. Ben je single/taken
  4. Ooit wel eens afgetrokken? Zo nee: wil je het doen?
  5. Ben je onzeker over jezelf? Zo ja: waarover?
  6. Ben je homo, hetero of biseksueel?                       

Dit was mijn vragenlijst! Beetje kort maar ik kon niet super veel verzinnen. Ik maak ook een meisjes versie!

  1. Ben je 12 of 13 jaar oud? 12 jaar
  2. Is er op dit moment een meisje/jongen die je leuk vind? Ik ben niet zeker, maar misch wel
  3. Ben je single/taken single
  4. Ooit wel eens afgetrokken? Zo nee: wil je het doen? Jazeker, maar nu deze hele maand niet. Ik doe mee met mijn vriend aan no-nut november voor de grap
  5. Ben je onzeker over jezelf? Zo ja: waarover?  Ja. Of mensen me accepteren hoe ik echt ben
  6. Ben je homo, hetero of biseksueel? Ik ben niet zeker. Ik denk bi, maar vlgns mij voel ik me niet echt seksueel aangetrokken tot vrouwen, dus misch zoiets als homo biromantisch           

Heyy, Ik heb al wat vragenlijsten gemaakt dus nu eentje voor 12/13 jarige jongens, de leeftijd waarop de meeste wel in de puberteit komen! (Btw: ik maak ook eentje voor meisjes!)

  1. Ben je 12 of 13 jaar oud?  12 
  2. Is er op dit moment een meisje/jongen die je leuk vind? Ja meisje,bff
  3. Ben je single/taken. Single 
  4. Ooit wel eens afgetrokken? Zo nee: wil je het doen? Ja hoor. 
  5. Ben je onzeker over jezelf? Zo ja: waarover?  Over van alles wel. Maar ik ben ook wel tevreden;) 
  6. Ben je homo, hetero of biseksueel?       Hetero, maar bischierig.                 

Dit was mijn vragenlijst! Beetje kort maar ik kon niet super veel verzinnen. Ik maak ook een meisjes versie!

 


  1. Ben je 12 of 13 jaar oud? ik ben 12
  2. Is er op dit moment een meisje/jongen die je leuk vind? een jongen uit mn klass
  3. Ben je single/taken single
  4. Ooit wel eens afgetrokken? Zo nee: wil je het doen? misschien als ik ouder ben
  5. Ben je onzeker over jezelf? Zo ja: waarover? gewoon over hoe ik eruit zie enz
  6. Ben je homo, hetero of biseksueel?  ik ben homo (ook trans en genderqueer)                      

Reageer