Vraag

vragenlijst voor jongens en voor meisjes

  • 2 May 2024
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Badge

hier bij mijn 2de vragenlijst 

deze is voor zo wel jongens als voor meisjes

 

 

1 geslacht  

2 leeftijd 

3 wat is je geaardheid 

4 wat vind jij het voordeel van je geslacht  

5 wat vind jij het nadeel van je geslacht 

6 wat zou jij doen als jij voor 1 week het ander geslacht was 

7 als jij opnieuw geboren kon worden zou jij dan liever een jongen zijn of een meisje ( met meer uitleg en waarom jij dat geslacht wil zijn ) 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Ik vul in. 

1. geslacht  

Jongen

2 leeftijd 

12

3 wat is je geaardheid 

Hetero

4 wat vind jij het voordeel van je geslacht  

 ik vind het eig niet leuk om te zeggen dus sorry, maar ik ben niet jaloers op het maandelijkse ongemak waar meisjes elke keer mee moeten dealen. Veel respect.  . Ons "ongemak" van de sexuele ontwikkeling, hoofd op hol en sperma zeg maar is soms ook gek makend maar  meiden hebben ècht ergens mee te maken, elke maand.  Respect nogmaals. 

5 wat vind jij het nadeel van je geslacht 

Verwachtingen, je moet het allemaal kunnen want je bent toch een kerel? En emoties zijn blijkbaar taboe (jammer dan, bij mij niet) en kleding keus. Het is eigenlijk jammer dat ik (wij) er zo 'n heel project van moeten maken om gewoon een leuk rokje aan te doen bv. 

6 wat zou jij doen als jij voor 1 week het ander geslacht was. Nog meer open doen wat ik nu doe. Lekker tutten, kleding shoppen,  alle sieraden dragen en make up die ik leuk vind. En ik zou (klinkt gek) een paar fotos van mijzelf als jongen bekijken en dan zien hoe een meisje mij bekijkt 🤭 verder hoop ik dat ik niet veel anders zou zijn dan nu eig. Dus ook knutselen, buiten zijn en vies worden enzo. En ook hoe ik mijn bff's dan zie. Zou ik dan bv verliefd worden op hem-bff en niet op haar-bff? Dat soort dingen haha. 

 

7 als jij opnieuw geboren kon worden zou jij dan liever een jongen zijn of een meisje ( met meer uitleg en waarom jij dat geslacht wil zijn ) .  Echt waar, het zou mij niet uitmaken.  Ik zou wel mijn groep 7 en halverwege  8 over doen en dan een leuke meid of jongen willen zijn.  Verder mag het allemaal zijn zoals het is ! 

Liefs Tover xxx

 

 

Reputatie 7
Badge +14

hier bij mijn 2de vragenlijst 

deze is voor zo wel jongens als voor meisjes

 

 

1 geslacht  jongen

2 leeftijd geheim 

3 wat is je geaardheid idk

4 wat vind jij het voordeel van je geslacht   het lijkt me zeer pijnlijk om ongesteld te zijn en te bevallen

5 wat vind jij het nadeel van je geslacht De baard in de keel krijgen want mensen gaan er opmerkingen over maken

6 wat zou jij doen als jij voor 1 week het ander geslacht was  Klinkt misschien raar maar masturberen? Weet ik ook hoe het voor meisjes is

7 als jij opnieuw geboren kon worden zou jij dan liever een jongen zijn of een meisje ( met meer uitleg en waarom jij dat geslacht wil zijn )  jongen, met de rede in vraag 4

Groetjes mij@Anoniemxv 

 

 

Reageer