Vraag

Vragenlijst voor feministen. 20+ VRAGEN

  • 22 February 2024
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

1 Leeftijd:

2 Geslacht:

3 Ben je een Feminist:

4 Waarom ben je feminist:

5 Waarom ben geen Feminist:

6Ben je tegen Feministen:

7 Wat moet er veranderen volgens jou:

KOMENDE GEDEELTE VOOR MEIDEN GELIEVE TE SKIPPEN ALS JONGEN

8 Wat vindt je van mannen:

9 Zou jij zonder mannen kunnen:

10 Ben je mannen dankbaar voor wat zij jullie hebben gegeven:

11 Wil jij later trouwen met een man of vrouw:

JONGENS MOGEN VEDER MET INVULLEN!

12 Wat hebben vrouwen op dit moment het meest nodig (in de vorm van rechten, werk, salaris):

13 Mening over Andrew tate:

14 Mening over mensen die het niet eens zijn met Feministen:

15 Welke politieke partij zou jij stemmen:

16 Voor of tegen de LGBTQ+:

17 Mening over Vrouwen die Mannen verkrachten (Ja die bestaan):

18 Mening over plus-size mensen:

19 Wat zouden mannen moeten doen volgens Feministen:

20 WAt Zou je doen als je iemand ziet die extreem-rechts is/ Tegen Feministen:

21 Zou jij zonder man een kind kunnen opvoeden:

22 Zou de wereld het overleven zonder mannen:

23 Wil je enkel dat vrouwen gelijk staan aan mannen OF wil je dat Mannen uit de wereld verdwijnen:

24 Wat vindt je van vrouwen diehun lichaam gebruiken om geld te verdienen (Met bijvoorbeeld PH en OF):

Helaas kan ik geen 25e vraag bedenken🙁

 

IK GA NIET OP DEZE TOPIC REAGEREN IK WIL HET ENKEL LEZEN

 

 


3 reacties

Reputatie 1
Badge

1 Leeftijd: 14

2 Geslacht: vrouw

3 Ben je een Feminist: ja

4 Waarom ben je feminist: omdat vrouwen gelijk behandeld moeten worden als mannen

5 Waarom ben geen Feminist: /

6Ben je tegen Feministen: nee

7 Wat moet er veranderen volgens jou: het moet wereldwijd de norm worden dat vrouwen dezelfde kansen en rechten krijgen als mannen

KOMENDE GEDEELTE VOOR MEIDEN GELIEVE TE SKIPPEN ALS JONGEN

8 Wat vindt je van mannen: ieuwe.

9 Zou jij zonder mannen kunnen: nee 

10 Ben je mannen dankbaar voor wat zij jullie hebben gegeven: ja, maar niet omdat ze man zijn, eerder om de mensen die bijdrage hebben geleverd aan een betere wereld

11 Wil jij later trouwen met een man of vrouw: vrouw sws 

JONGENS MOGEN VEDER MET INVULLEN!

12 Wat hebben vrouwen op dit moment het meest nodig (in de vorm van rechten, werk, salaris): rechten, vooral in derde wereld landen 

13 Mening over Andrew tate: mist een paar chromosomen 

14 Mening over mensen die het niet eens zijn met Feministen: die zijn of onwetend, of naïef. 

15 Welke politieke partij zou jij stemmen: d66

16 Voor of tegen de LGBTQ+: voor, ben zelf bi

17 Mening over Vrouwen die Mannen verkrachten (Ja die bestaan): moeten gestraft worden 

18 Mening over plus-size mensen: niet echt een mening over 

19 Wat zouden mannen moeten doen volgens Feministen: kan ik niet bepalen op basis van geslacht aangezien niet iedere man hetzelfde is uiteraard 

20 WAt Zou je doen als je iemand ziet die extreem-rechts is/ Tegen Feministen: niks, leven en laten leven. 

21 Zou jij zonder man een kind kunnen opvoeden: ja, mijn moeder heeft het ook alleen moeten doen 

22 Zou de wereld het overleven zonder mannen: nee, aangezien we teveel afhankelijk zijn van mannen

23 Wil je enkel dat vrouwen gelijk staan aan mannen OF wil je dat Mannen uit de wereld verdwijnen: dat vrouwen gelijk staan aan mannen en dat *sommige* mannen een andere mindset krijgen 

24 Wat vindt je van vrouwen diehun lichaam gebruiken om geld te verdienen (Met bijvoorbeeld PH en OF): Als hun dat willen doen dan moeten ze dat doen. Dat een vrouw geen andere manier heeft om een inkomst te generen en afhankelijk van dit soort werk is is een ander verhaal.

Helaas kan ik geen 25e vraag bedenken🙁

Reputatie 7
Badge +12

1 Leeftijd:   12

2 Geslacht:   jongen

3 Ben je een Feminist:   in zekere zin wel

4 Waarom ben je feminist:  ik voel en kleed me vaak vrouwelijk en ik voel me thuis bij meisjes en mijn bff is meisje. daarnaast ben ik ervan overtuigd dat (veel) vrouwen beter leiding kunnen geven dan (veel ) mannen. Lange termijn denken en empathie is (meestal) meer aanwezig. Denk ik hoor.

5 Waarom ben geen Feminist: x

6Ben je tegen Feministen: nee integendeel

7 Wat moet er veranderen volgens jou: Onderscheid in wet en behandeling is echt achterhaald. Andere kant is dat ook meiden zich meer zouden kunnen laten zien in techniek en bouw enzo, net als mannen in de zorg en verzorging.

KOMENDE GEDEELTE VOOR MEIDEN GELIEVE TE SKIPPEN ALS JONGEN

8 Wat vindt je van mannen:

9 Zou jij zonder mannen kunnen:

10 Ben je mannen dankbaar voor wat zij jullie hebben gegeven:

11 Wil jij later trouwen met een man of vrouw:

JONGENS MOGEN VEDER MET INVULLEN!

12 Wat hebben vrouwen op dit moment het meest nodig (in de vorm van rechten, werk, salaris): gelijke rechten en salaris (wat belachelijk dat dat nog verschilt! ) en ook wel meer ondersteuning om in alle beroepen zich prettig te voelen dus ook scheepvaart , bouw enzo.

13 Mening over Andrew tate:  🤢 ziek figuur

14 Mening over mensen die het niet eens zijn met Feministen:  leven is leren, ik zou je willen helpen om breder te kijken (zou ik willen zeggen)

15 Welke politieke partij zou jij stemmen: Volt

16 Voor of tegen de LGBTQ+:  Ik ben voor en trouwens volgens mij hoort iedereen daarbij. Ook hetero.

17 Mening over Vrouwen die Mannen verkrachten (Ja die bestaan): net zo fout als andersom

18 Mening over plus-size mensen: prima, ik heb daar niet iets van te vinden, je bent zoals je bent

19 Wat zouden mannen moeten doen volgens Feministen:  opener staan en zich niet zo verschuilen achter macho gedrag, en huilen als je het voelt. Wees mens!

20 WAt Zou je doen als je iemand ziet die extreem-rechts is/ Tegen Feministen:  medelijden en hopen dat ie tot inzicht komt.

21 Zou jij zonder man een kind kunnen opvoeden: dat doet mijn moeder al zolang ik weet ;)

22 Zou de wereld het overleven zonder mannen: jawel denk ik wel. De planeet heeft überhaupt geen mensen nodig (integendeel)

23 Wil je enkel dat vrouwen gelijk staan aan mannen OF wil je dat Mannen uit de wereld verdwijnen:  dat eerste anders ben ik ook weg XD

24 Wat vindt je van vrouwen diehun lichaam gebruiken om geld te verdienen (Met bijvoorbeeld PH en OF): heel zielig en triest als mensen dat echt moeten. Zou niet mogen bestaan vind ik.

Helaas kan ik geen 25e vraag bedenken🙁

 

IK GA NIET OP DEZE TOPIC REAGEREN IK WIL HET ENKEL LEZEN

 

 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +2

1.Leeftijd:     14

2 Geslacht:   meisje

3 Ben je een Feminist:  min of meer

4 Waarom ben je feminist: ik ben uiteraard voor gelijke rechten

5 Waarom ben geen Feminist: -

6Ben je tegen Feministen: nope

7 Wat moet er veranderen volgens jou: ik ben het met @Tover01  eens. Dus naast mannen moeten ook wij opschuiven. Nog veel te weinig zie ik vrouwen in het groen werken of op de steigers. Is gewoon wel een feit.

KOMENDE GEDEELTE VOOR MEIDEN GELIEVE TE SKIPPEN ALS JONGEN

8 Wat vindt je van mannen:  Voor het grootste deel gewoon leuke lieve prima mensen

9 Zou jij zonder mannen kunnen: nee ! 

10 Ben je mannen dankbaar voor wat zij jullie hebben gegeven: ja mijn vader bijvoorbeeld, en opa’s. En mijn vrienden. Ik heb nu een paar heel lieve jongens als vrienden.

11 Wil jij later trouwen met een man of vrouw: ik denk met een man

JONGENS MOGEN VEDER MET INVULLEN!

12 Wat hebben vrouwen op dit moment het meest nodig (in de vorm van rechten, werk, salaris):  Ik ben het met Tover eens. En wij moeten gewoon voor onszelf opkomen en laten zien dat we ook echt gelijk kunnen zijn. Aan de andere kant, we zijn gewoon nou eenmaal fysiek wel verschillend en dat moeten we ook niet ontkennen.

13 Mening over Andrew tate:  Elke letter over hem is er 1 te veel.

14 Mening over mensen die het niet eens zijn met Feministen:   Luister naar anderen, luister naar elkaar, leer elkaar kennen en begrijpen.

15 Welke politieke partij zou jij stemmen:  SP of groen

16 Voor of tegen de LGBTQ+: voor, maar weer: eens met Tover01 !

17 Mening over Vrouwen die Mannen verkrachten (Ja die bestaan): ja dat is erg, gewoon crimineel en net zo erg als mannen die vrouwen verkrachten.

18 Mening over plus-size mensen: I love you all !

19 Wat zouden mannen moeten doen volgens Feministen:  mens zijn.

20 Wat Zou je doen als je iemand ziet die extreem-rechts is/ Tegen Feministen: laten merken dat je ook anders kunt denken. Liefst gewoon respectvol praten met elkaar.

21 Zou jij zonder man een kind kunnen opvoeden: ikzelf liever met een lieve man maar als het moet, ja.

22 Zou de wereld het overleven zonder mannen: haha ja maar ook zonder vrouwen.  De mensheid niet.

23 Wil je enkel dat vrouwen gelijk staan aan mannen OF wil je dat Mannen uit de wereld verdwijnen: gelijk, mannen verdwijnen dat lijkt me maar saai. Ik vind jongens veel te leuk en grappig.

24 Wat vindt je van vrouwen diehun lichaam gebruiken om geld te verdienen (Met bijvoorbeeld PH en OF): daar heb ik medelijden mee en ik zou ze willen helpen.

Helaas kan ik geen 25e vraag bedenken🙁

 

Groetjes, Sjardy XoX

PS  @Tover01  echt top wat je zegt over vrouwen, en dat jij als jonge jongen zo kunt denken is vet goed!

Reageer