Skip to main content
Vraag

Vragenlijst transgenders

• January 8, 2025
  • 10 reacties
  • 431 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey iedereen,

Ik heb een vragenlijst over transgenders omdat als jongen van 16 jaar eindelijk heb geaccepteerd dat ik eigenlijk transmeisje ben. Ik ben er nog niet voor uit gekomen omdat m'n ouders/ familie tegen zijn.

Dus ik heb hierover een vragenlijst gemaakt

1. Leeftijd

2. Ben je Trans meisje/jongen?

3. Welke geslacht trekt jouw aan?

4. Met welk gender ben je geboren?

5. Wat is jouw mening over transgenders?

6. Ken je transgenders (bv familie of vrienden)?

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken?

8. Vind je dat Transgenders mogen kiezen naar welke openbaar toilet mogen?

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht?

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden?

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen?

12. Wat verwachten jullie van transgenders?

Alvast bedankt om het in te vullen en nog een late gelukkig nieuwjaar

Groetjed

10 reacties

Haud machina sum
Forum|alt.badge.img+1

1. Leeftijd 13

2. Ben je Trans meisje/jongen? Transmeisje denk ik

3. Welke geslacht trekt jouw aan? Jongens

4. Met welk gender ben je geboren? Jonge

5. Wat is jouw mening over transgenders? 👍

6. Ken je transgenders (bv familie of vrienden)? Nee ☹️

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken? Zo vroeg mogelijk, maar wanneer jij het zelf ontdekt, niet dat iemand het jou vertelt

8. Vind je dat Transgenders mogen kiezen naar welke openbaar toilet mogen? Ja

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht? Zeker

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden? Ja mensen die nog niet uit de kast zijn, zijn nog steeds trans of homo enz.

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen? Ik niet en ik vind het jammer dat sommige mensen dat wél vinden☹️

12. Wat verwachten jullie van transgenders? Ik verwacht niet echt iets van transgenders. Ik hoop gewoon dat ze veilig zijn😊

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 18, 2025

1. Leeftijd 16

2. Ben je Trans meisje/jongen? Transjongen

3. Welke geslacht trekt jouw aan? Nog niet mee bezig, maar denk vrouwelijk geslacht

4. Met welk gender ben je geboren? Ik ben geboren met het vrouwelijk geslacht (gender is hoe je je voelt)

5. Wat is jouw mening over transgenders? Zijn ook gewoon mensen, hebben ook het recht er te zijn. 

6. Ken je transgenders (bv familie of vrienden)? Mijn beste vriend is transgender. 

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken? Er is geen vaste leeftijd om het te ontdekken, wanneer het gebeurt gebeurt het. 

8. Vind je dat Transgenders mogen kiezen naar welke openbaar toilet mogen? Absoluut

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht? Ja

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden? Als diegene vermoed een ander geslacht te zijn, is diegene niet meer cisgender, hoe diegene zich ook gedraagt. Dus ja, deze persoon is transgender. 

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen? Nee

12. Wat verwachten jullie van transgenders? Ik verwacht niks, dat kan ik ook niet, want zij zijn hun eigen persoon en leven hun leven zoals ze dat willen. Of dat nu als man, vrouw, non-binair of genderfluid is (en de minder bekende genders uiteraard)

Lucca

Forum|alt.badge.img

1. Leeftijd 14

2. Ben je Trans meisje/jongen? een beetj transmeisje

3. Welke geslacht trekt jouw aan? meisje

4. Met welk gender ben je geboren? jongen

5. Wat is jouw mening over transgenders? niks mis mee

6. Ken je transgenders (bv familie of vrienden)? nee

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken? zo vroeg mogelijk

8. Vind je dat Transgenders mogen kiezen naar welke openbaar toilet mogen? ja 

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht? ja natuurlijk

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden? als je jezelf nogsteeds trans vind dan ben je dat in de meeste gevallen gewoon

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen? nee hoor mag gewoon

12. Wat verwachten jullie van transgenders? niks geks

Fristi_
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 5, 2025

1. Leeftijd: 14

2. Ben je Trans meisje/jongen? uhhh misschien? ik weet niet ik denk dat ik genderfluid ben maar het voelt gewoon raar

3. Welke geslacht trekt jouw aan? gorls ✨

4. Met welk gender ben je geboren?  Meisje

5. Wat is jouw mening over transgenders? BESTE MENSEN OP AARDE

6. Ken je transgenders (bv familie of vrienden)? jup, mijn beste vriend is transmasc

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken? maakt niet uit, alles is goed. of je nou als kleuter al zegt dat je een andere gender wilt zijn of pas op je 40ste erachterkomt

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht? ja

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden? jazekerrrr

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen? neh

12. Wat verwachten jullie van transgenders? uh hbj? ik denk vooral gewoon dat ze zichzelf moeten zijn :3

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 5, 2025

Hey iedereen,

Ik heb een vragenlijst over transgenders omdat als jongen van 16 jaar eindelijk heb geaccepteerd dat ik eigenlijk transmeisje ben. Ik ben er nog niet voor uit gekomen omdat m'n ouders/ familie tegen zijn.

Hey! Ik hoop dat dat anders en beter voor je wordt!! 

1. Leeftijd. 13

2. Ben je Trans meisje/jongen?  Jongen die geen gender grens kent 😉

3. Welke geslacht trekt jouw aan? Beide qua uiterlijk en qua relatie meisjes.

Jongen 

5. Wat is jouw mening over transgenders? Wees wie je bent en ik wens iedereen geluk en ik vind het echt mooi als je bent wie je bent.

Ja, niet heel goed maar het is een lieve man

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken? Ik denk zodra je seksualiteit begint te ontwikkelen.

8. Vind je dat Transgenders mogen kiezen naar welke openbaar toilet mogen? Dat zeker

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht? Natuurlijk.

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden? Ik vind dat iedereen zich mag uiten zoals ie wil en ik vind labels niet zo belangrijk. Maar iedereen bepaald zelf hoe die zich wil uiten :) 

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen? Nee dan ben ik blij dat iemand dat mag beleven.

Hetzelfde als van iedereen, wees wie je bent en respecteer andere mensen 😘

Alvast bedankt om het in te vullen en nog een late gelukkig nieuwjaar. Van hetzelfde! En ik wens je geluk met alles!! 

Groetjes 

Liefs, Tover xxx

Oliverr21
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 20, 2025

1. Leeftijd

15

2. Ben je Trans meisje/jongen?

jongen

3. Welke geslacht trekt jouw aan?

idk. Allebei? Meiden? Jongens? Weet ik niet echt

meisje </3

5. Wat is jouw mening over tratransgenders

mooie mensen

een van mn klasgenoten is ook trans, mijn oudere zus, maar verder eig niemand. 

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken?

wanneer de puberteit begint denk ik? Tuurlijk is er niet één moment waarop je het MOET weten, dit kan je door je hele leven realizeren. Er is niet zoiets als 'te laat' om trans te zijn. 

8. Vind je dat Transgenders mogen kiezen naar welke openbaar toilet mogen?

ja. Dat argument van dat mannen gaan doen alsof ze vrouw zijn zodat ze daar naar binnen mogen vind ik bs.

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht?

jazeker

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden?

ja denk het wel

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen?

nope

Dat je ben wie je wil zijn <3 er is niet maar één manier om trans te zijn, dat maak je helemaal zelf uit. En niemand heeft daar iets over te zeggen behalve jijzelf.

Anonimyy
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 26, 2025

1. Leeftijd: 14

2. Ben je Trans meisje/jongen? meisje

3. Welke geslacht trekt jouw aan? meisje

4. Met welk gender ben je geboren? jongen

5. Wat is jouw mening over transgenders? ik vind dat iedereen mag zien wie hij wil zijn

6. Ken je transgenders (bv familie of vrienden)? nee

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken? tieners

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht? ja

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden? geen idee

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen? nee

12. Wat verwachten jullie van transgenders? dat ze gelukkig worden van hun transitie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 29, 2025

Hey iedereen,

1. Leeftijd: 13

2. Ben je Trans meisje/jongen? Transmeisjeeee

3. Welke geslacht trekt jouw aan? Beide

4. Met welk gender ben je geboren? Jongen

5. Wat is jouw mening over transgenders? Zo leuke mensennn

6. Ken je transgenders (bv familie of vrienden)? Een paar vrienden

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken? Jong genoeg

8. Vind je dat Transgenders mogen kiezen naar welke openbaar toilet mogen? Jaa

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht? Jaaa

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden? Jaaa

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen? Nee

12. Wat verwachten jullie van transgenders? Niks

Groetjed

Jamedsead
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 30, 2025

1. Leeftijd 14

2. Ben je Trans meisje/jongen? Jongen

3. Welke geslacht trekt jouw aan? Alles

4. Met welk gender ben je geboren? Meisje

5. Wat is jouw mening over transgenders? Gezellige mensen waar ik mezelf bij kan zijn

6. Ken je transgenders (bv familie of vrienden)? Vrienden en een paar volwassenen

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken? Wanneer je er zelf klaar voor bent

8. Vind je dat Transgenders mogen kiezen naar welke openbaar toilet mogen? Ja

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht? Ja

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden? Zeker

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen? Nee

12. Wat verwachten jullie van transgenders? niks

Groetjed

smokey
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • May 30, 2025

Hey iedereen,

ik heb geen idee of ik trans ben, boeit me trouwens ook niet, het is maar gender, ik doe ook niet echt aan labelen.

1. Leeftijd 13 jaar

2. Ben je Trans meisje/jongen? Geboren als meisje, ik presenteer mezelf graag masculine (is dat een juist woord?)

3. Welke geslacht trekt jouw aan? ook geen idee, nouja ik weet dat ik jongens leuk vind, meisjes vind ik vooral mooi en ik ondek nog of ik ook op andere genders val

4. Met welk gender ben je geboren? als geslacht meisje

5. Wat is jouw mening over transgenders? Mensen, zoals jij en ik

6. Ken je transgenders (bv familie of vrienden)? mijn vijand is trans

7. Wanneer vind je de perfecte leeftijd om dit te ontdekken? staat geen leeftijd aan vast, elke leeftijd is goed

8. Vind je dat Transgenders mogen kiezen naar welke openbaar toilet mogen? tuurlijk! iedereen moet lekker de wc gebruiken die die zelf wil

9. Vind je dat Transgenders mogen veranderen in een ander geslacht? je moet jezelf labelen als je wil

10. Vind je als iemand anders denkt dat hij/zij een ander geslacht is maar toch hun cis-gender uiten ook als Trans beschouwd kunnen worden? jahoor

11. Vinden jullie raar als transgenders veranderen? de transitie terugdraaien? prima

12. Wat verwachten jullie van transgenders? hetzelfde als van alle andere mensen op de wereld

Groetjed groetjes terug!