Hoi @Ikbengewmezlf,
Hi, daar ben ik weer!
hoi
ik heb hier een vragenlijst voor jullie over lhbtq :)
kom maar op
- Hoe oud ben je 14,5 jaar
- Wat zijn je pronouns? hij/hem
- Wat is je seksualiteit gay
- Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? ik kon het papa niet meer vertellen, omdat ik het toen nog niet wist toen hij verongelukte en mama heb ik het vorig jaar gelukkig wel verteld, een paar maanden voordat ze plotseling overleed. Ik denk dat ze er allebei wel rekening mee hadden gehouden en zeiden altijd al dat ik mezelf mocht zijn
- Weten andere mensen het, en zo ja, wie? ondertussen iedereen, denk ik, het is niet het eerste wat ik zeg, want ik ben meer dan alleen gay, maar ik praat er gewoon over als het ter sprake komt
- Kijk je wel eens series/ films over lhbtq, en welke? ja, al die verschillende Skam series van allerlei landen, zoals op yt filmpjes over Isak en Even (Noorwegen), Robbe en Sander (België), Lucas en Jens (NL), Lucas en Elliott (France), Matteo en David (Duitsland) en Young Royals en verder allerlei gay short films op yt
- Heb je nog vragen voor mij? nope
Alvast bedankt :)
graag gedaan
Gr. MickeyMouse
Hi, daar ben ik weer!
- Hoe oud ben je ? 13,5
- Wat zijn je pronouns? He/ they/ it :))
- wat is je seksualiteit? pan
- Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? ze denken nog steeds dat ik een meisje ben die bi is maar ik ben in middels nonbinairy/ trans en pan lol. hun reactie was sovan oke goed dat je het zegt! ik durf nog niet uit te komen als non binair want dat vinden ze onzin ze accepteren: meisje, jongen, transjongen, transmeisje. dat is het dus ja :(
- weten andere mensen het, en zo ja, wie? online friends
- Kijk je wel eens series/ films over lhbtq, en welke? heartstopper
- Heb je nog vragen voor mij? nee
Geen probleem groetjes Ash <3
Hoe oud ben je? 13
Wat zijn je pronouns? Alles vind ik prima
wat is je seksualiteit? Bi
Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja ze weten het en ze zeiden van: sinds dat je klein was wisten we al dat je bi of gay zou zijn. Dus heel vrolijk
weten andere mensen het, en zo ja, wie? Ja mn hele school
Kijk je wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Nee
Heb je nog vragen voor mij? Ja alles wat je net aan mij vroeg
1 hoe oud ben je … 13
2 wat zijn je pronouns? … they them maar nog niet uit
3 wat is je seksualiteit … ik ben biseksueel en non binair
4 weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie … nee
5 weten andere mensen het ? … nee
6 kijk je wel eens series/films over lhbtq, en welke ? … (niet echt lhbtq+ ) good omens
7 heb je nog vragen voor mij? … wat is je comming out verhaal als je die hebt?
Hoe oud ben je 14
Wat zijn je pronouns? wat houd dit in? Welk geslacht ik ben? Gewoon, jonguh
wat is je seksualitijd ongeveer tussen zes uur s'avond en 11 uur s'avonds ongeveer, maar in de ochtend vind ik ook prima
Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie?
Nee mijn moeder weet het ni en mijn vader is 2 meter onder de grond
weten andere mensen het, en zo ja, wie? Nee? Hoezo zouden ze dat moeten weten
Kijk je wel eens series/ films over lhbtq, en welke? liefde houd blijkbaar tijd in questie zijn niet zoveel films over maar ik heb wel 365 days gezien was wel beetje expliciet maar voor de rest
Heb je nog vragen voor mij? ja spel je seksualitijd express fout ofzo?
Hi, daar ben ik weer!
- Hoe oud ben je 16
- Wat zijn je pronouns? hun/zij
- wat is je seksualiteit lesbisch
- Weten je ouders het, en zo ja, wat was hun reactie? Ja, ze vinden het niet al te geweldig
- weten andere mensen het, en zo ja, wie? Mijn vrienden.
- Kijk je wel eens series/ films over lhbtq, en welke? Jajjja young royals, heartstopper, warrior nun en veel meer maar teveel om op te noemen en ik lees vele lhbtq boeken.
- Heb je nog vragen voor mij? Hoe gaat het met jou <3