Hoi @emmawastakn,
hoi! ik heb wat vragen over LBGTQIA+, die iedereen kan invullen, ook als je hetero bent en blij bent in je lichaam waarmee je geboren bent. je bent niet verplicht natuurlijk, dus als je geen zin hebt gewoon naar het volgende topic!
- wat is je geslacht? ik ben geboren als een jongen met een piemel en ik ben er blij mee, oh geslacht is dus: man, I guess
- wat is je leeftijd? 14,5 jaar ongeveer
- op wie val je? op andere jongens
- ben je tegen de LBGTQ+-groep? nope
- zo ja, waarom? nvt
- hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? uhm, ik vond jongens altijd al leuker dan meisjes, ik wist alleen niet dat ik toen al gay was, maar later wel
- wil je van geslacht veranderen? nope, ik ben veel te blij met mij piemel
- heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? niet echt verkering, maar heb altijd wel vriendjes, maar niet officieel, meer FWB, maar dan met liefde
- zo ja: hoe was dat? het is altijd fijn om met een leuke jongen te zijn
- ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? jup, gekust en getongd met andere jongens
- zo ja: hoe was dat? de max, voelt wel fijn om dit samen met jongens te doen
- wil je/ heb je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? ja, ik heb en ben al afgetrokken en gepijpt met/door andere jongens en mijn piemel erin gedaan bij een paar jongens, maar nog niet echt geneukt en ik heb er nog geen piemel in gehad bij mij, ik vind die te groot, dus nog ff w88 boys
- wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? dat lijkt me geen goed plan voor mij en ook niet voor het ‘slachtoffer’
- zo ja: hoe was dat? fijn dat ik het niet gedaan heb
- heb je een relatie gehad met iemand van het andere geslacht? haha, nee, niet echt, uhm dat moet zijn : ècht niet
- als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? ja, sinds vorige zomer als gay/homo
- zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? tegen mama verteld en die zei 'het is goed, mijn jongen’, nou ik weet eigenlijk niet meer precies wat ze zei, maar ik wist eigenlijk al dat ik mocht zijn wie ik was, dus toen was het officieel
- nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) ik heb een nieuwe pf, ik stop mijn hond in de koffer, dan kan ik 'm altijd meenemen
- moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? leuk, moet je zelf weten
- moet ik het ook invullen? :P jup, ik ben nieuwsgierig
dank jullie wel!
geen dank
Gr. MickeyMouse
Hoi @emmawastakn,
hoi! ik heb wat vragen over LBGTQIA+, die iedereen kan invullen, ook als je hetero bent en blij bent in je lichaam waarmee je geboren bent. je bent niet verplicht natuurlijk, dus als je geen zin hebt gewoon naar het volgende topic!
- wat is je geslacht? ik ben geboren als een jongen met een piemel en ik ben er blij mee, oh geslacht is dus: man, I guess
- wat is je leeftijd? 14,5 jaar ongeveer
- op wie val je? op andere jongens
- ben je tegen de LBGTQ+-groep? nope
- zo ja, waarom? nvt
- hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? uhm, ik vond jongens altijd al leuker dan meisjes, ik wist alleen niet dat ik toen al gay was, maar later wel
- wil je van geslacht veranderen? nope, ik ben veel te blij met mij piemel
- heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? niet echt verkering, maar heb altijd wel vriendjes, maar niet officieel, meer FWB, maar dan met liefde
- zo ja: hoe was dat? het is altijd fijn om met een leuke jongen te zijn
- ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? jup, gekust en getongd met andere jongens
- zo ja: hoe was dat? de max, voelt wel fijn om dit samen met jongens te doen
- wil je/ heb je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? ja, ik heb en ben al afgetrokken en gepijpt met/door andere jongens en mijn piemel erin gedaan bij een paar jongens, maar nog niet echt geneukt en ik heb er nog geen piemel in gehad bij mij, ik vind die te groot, dus nog ff w88 boys
- wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? dat lijkt me geen goed plan voor mij en ook niet voor het ‘slachtoffer’
- zo ja: hoe was dat? fijn dat ik het niet gedaan heb
- heb je een relatie gehad met iemand van het andere geslacht? haha, nee, niet echt, uhm dat moet zijn : ècht niet
- als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? ja, sinds vorige zomer als gay/homo
- zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? tegen mama verteld en die zei 'het is goed, mijn jongen’, nou ik weet eigenlijk niet meer precies wat ze zei, maar ik wist eigenlijk al dat ik mocht zijn wie ik was, dus toen was het officieel
- nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) ik heb een nieuwe pf, ik stop mijn hond in de koffer, dan kan ik 'm altijd meenemen
- moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? leuk, moet je zelf weten
- moet ik het ook invullen? :P jup, ik ben nieuwsgierig
dank jullie wel!
geen dank
Gr. MickeyMouse
hahaha leuke pf @MickeyMouse . ik zal de lijst zo ook invullen :)) nog een vraagje: hoe reageerden jouw vrienden/ de rest van je familie op het feit dat je gay/homo bent? mij lijkt het echt lastig, maar ik lees nu bij meerderen dat het wel meeviel, om uit de kast te komen
liefss, anoniem meisje :)
hoii @tim16 :D dankjewel dat je het hebt ingevuld! ik wens je nog veel geluk met die jongen :)) hopelijk komt het allemaal goeddd!
veel liefs, anoniem meisje :)
omdat veel van jullie wilden dat ik het invul: hier komt iee:
- wat is je geslacht? meisje
- wat is je leeftijd? 13, wordt dit jaar 14
- op wie val je? ik ben er vrij zeker van dat ik op jongens, meiden en mensen die er buiten vallen val, maar wel met een voorkeur: omniseksueel (waarschijnlijk heb je er nog nooit van gehoord maar goed)
- ben je tegen de LBGTQ+-groep? nee
- zo ja, waarom? nvt
- hoe lang heeft het geduurd om te weten op wie je valt? op mijn elfde/twaalfde ben ik online op zoek gegaan naar wat het allemaal was, toen pas kwam ik erachter dat ik helemaal niet in het hokje hetero hoor
- wil je van geslacht veranderen? zeker niet
- heb je ooit verkering gehad met iemand van hetzelfde geslacht? (helaas) niet
- zo ja: hoe was dat? nvt
- ooit gezoend met iemand van hetzelfde geslacht? (helaas) niet
- wil je/ heb je seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht? jepp, ik wil het :)
- wil je/ heb je seks gehad met iemand van het andere geslacht? ik zou het wel willen jaa
- heb je een relatie gehad met iemand van het andere geslacht? ja, maar geen serieuze relaties: meer als kind.
- als je in de LBQTQIA+ groep zit: ben je al uit de kast? nee, helaas niet
- zo ja: hoe heb je het gedaan en vond je het lastig? nvt
- nog een leuk verhaal over een van deze vragen? :) eigenlijk best wel raar, maar tot ongeveer 11 jaar ben ik nog nooit op meiden verliefd geweest. wel rond mn 10e was ik meer “aangetrokken” tot meiden en non-binair, maar verder was het gewoon jongens. later voelde ik wel verliefdheid en ben ik verliefd geworden op een meisje die niet zeker wist of ze een meisje was (non-binair was haar twijfel). als ik online meiden of non-binair mensen zie, vind ik ze ook vaak heel erg mooi enzo. op jongens ben ik denk ik ook nog maar 1x echt verliefd op geworden. nu heb ik nog even een vraagje: is t gek dat je er pas rond je 11e/12e achterkomt dat je niet hetero bent, en dat ik voor mn 11e alleen op jongens viel?
- moet ik meer van dit soort vragenlijsten maken? of van andere soorten onderwerpen? nvt :)
- moet ik het ook invullen? :P nou, gedaan dus! :))
groetjes, anoniem meisje :)
sorry dat ik weer met een vraag kom, zat me ff dwars
@emmawastakn
Btw even kort, het woord geslacht veranderen in gender zal voor veel mensen helpend zijn, geslacht is namelijk iets anders dan gender.
1. Male
2. 16
3. Ik val op persoon niet op gender (pan)
4. Nope hoe kan ik dat nou zijn lol
5. -
6. Wist het rond groep 3 al
7. Ja :)
8. Ja maar ik voelde eigenlijk niks voor hen
9. Vervelend ze waren kleverig lmao
10. Ja
11. Vervelend, ik bedoel ik was 6..
12. Denk er niet over na, misschien ooit, i don't know
13. Same as 12
14. -
15. Ja nog steeds
16. Ja ik ben al uit de kast
17. Ik heb het met een briefje gedaan en echt hoor het was het lastigste ooit, zoveel stress, en de reactie was nog vervelend ook
18. -
19. Ja hoor, leuk
20. Ja lol
Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.
1. Meisje/ vrouw
2. 14
3. Ik val meestal op mannen/ jongens, maar soms vind ik vrouwen aantrekkelijk, maar dan heb ik geen crush op vrouwen.
4. Nee
5. Ik ben niet tegen de Lbtiq+ groep,
6. Op m'n vijfde wist ik al dat ik op jongens viel
7. Nee
8. Nee, wil ik ook niet
9. -
10: nee
11.-
12. Nee wil ik niet
13. Ja, zou ik graag willen
14-
15 nee