Vraag

vragenlijst gay bi jongens


Reputatie 4
Badge +1
  1. Leeftijd 
  2. ben je homo of bi
  3. Ben je in de kast of eruit
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was
  7. wie is je celebrity crush
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag )
  9. hoe waren ze homofobie’s
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje 

21 reacties

Reputatie 4
Badge +1
  1. 12
  2. homo
  3. uit de kast
  4. niet allemaal even goed 
  5. 0 keer
  6. kleine dingen zoals een jongen knap vinden
  7. shawn mendes
  8. jup
  9. pesten/schelden enz
  10. nee
Reputatie 7
Badge +14

Hoi @anoniemgast3000 ,

  1. Leeftijd - ik ben een jongen van 14 jaar, in de zomer word ik 15
  2. ben je homo of bi - ik ben homo
  3. Ben je in de kast of eruit - uit de kast, ik had het vorige zomer tegen mama verteld
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent - wel goed, het was niet echt een verrassing
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen - 1 keer, maar ik heb best wel wat met jongens gedaan voor die tijd
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was - ik voelde me altijd al meer aangetrokken tot jongens en wilde bij ze zijn en dingen ontdekken met hen, experimenteren en heb toen met (te?) veel jongens dingen gedaan, maar het was altijd wel fijn en nu heb ik een vriendje, Lev, (niet zijn echte naam)
  7. wie is je celebrity crush - nu is het Florian Regtien, zoals toen ie in Mooie Alexander was https://www.npostart.nl/kort-mooie-alexander/06-10-2019/VPWON_1303096 en Lucas in Skam (2018) https://www.youtube.com/watch?v=NQSjhKsvRdA en https://www.youtube.com/watch?v=DohAh6q4f5g hij heeft bijna net zulke mooie blauwe ogen als mijn vriendje en hij heeft een hele mooie stem, een mooie oogopslag, lieve lach, mooie mimiek in zijn gezicht en heeft kuiltjes, een klein moedervlekje bij zijn mondhoek/bovenlip en ik vind dat hij er heel mooi uitziet als hij eet/kauwt. Ik smelt helemaal van hem bij die beelden 😂
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) - ja, maar meestal trok ik het me niet aan, alleen soms als ze echt naar deden
  9. hoe waren ze homofobie’s -schelden, duwen, uitlachen, van mijn fiets duwen, spugen, spullen van mij kapot maken, van die dingen, foto's van 'mijn’ piemel verspreiden, maar dat was niet mijn piemel, mijne is  veel mooier, maar kinderen dachten wel dat het mijn piemel was, dus aan de ene kant blij, maar ook weer niet
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje - nee, echt nooit

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 1
Badge
  1. Leeftijd 13
  2. ben je homo of bi bi
  3. Ben je in de kast of eruit in
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen nu sinds een paar dagen 1 keertje
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was ik vond altijd meisjes leuk maar in groep 7 vond ik opeens een jongen leuk en pas later kwam ik erachter dat je bi kon zijn
  7. wie is je celebrity crush Ryan Reynolds 
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) ja maar niet naar mij toe 
  9. hoe waren ze homofobie’s een jongen in mijn klas die wel uit de kast was gekomen werd uitgescholden en zelfs werd bedreigd door mijn eigen vrienden. Daarom ben ik ook nog niet uit de kast
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje ja en zelfs verkering maar dat was in groep 2

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. Leeftijd 16
  2. ben je homo of bi Bi
  3. Ben je in de kast of eruit Uit de kast
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent Best wel relaxed.
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen 1 keer
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was Ik wist sinds m’n 12de wel dat ik jongens en meisjes leuk vind maar dat ‘jongens gedeelte’ heb ik toen weggestopt. Ik was daarna alleen maar met meisjes bezig en heb ook bijna een jaar een vriendin gehad. Tot ik een heel erge crush kreeg op een jongen en toen moest ik het wel accepteren. (Dat was niet de reden dat het uit ging met haar tho.)
  7. wie is je celebrity crush Tom Holland en Timothée Chalamet  @MickeyMouse Florian Regtien is echt cute. Kende hem nog niet
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) Nee, ik heb het zelf nog niet meegemaakt gelukkig.
  9. hoe waren ze homofobie’s
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje Ja, vaak genoeg. Zoals ik al zei was ik tussen 12 en 15 jaar echt alleen maar bezig met meisjes.
Reputatie 2
Badge +1
  1. Leeftijd  13
  2. ben je homo of bi  ik ben nu nog bi maar ik ga wel een beetje meer naar de jongens toe
  3. Ben je in de kast of eruit voor 2 vrienden eruit maar voor de rest erin
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent de 2 vrienden waren we supportive 
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen ik ben nog nie echt uit de kast dus 0
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was.  Tja ik kijk gwn veel meer naar jongens tegenwoordig en veel minder naar meisjes
  7. wie is je celebrity crush. Ik heb geen
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) ja me broer neef en nicht maar ik heb het nog niet aan hun verteld
  9. hoe waren ze homofobie’s nouja ze maken gwn echt nare opmerkingen over homos etc
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje 1 keer

 

Badge

 

  1. Leeftijd - 14
  2. ben je homo of bi - Homo
  3. Ben je in de kast of eruit - Voornamenlijk in de kast, behalve aan 1 vriend.
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent -  Hij was erg supportive.
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen - Nee
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was - Ik begon veel naar jongens te kijken in plaats van meisjes, ook kreeg ik gevoelens voor een jongen op school, eerst wist ik niet wat ik er mee aan moest. Maar ik heb het leren te accepteren.
  7. wie is je celebrity crush - Benji Krol
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) - Meerdere mensen op school
  9. hoe waren ze homofobie’s - Mensen uitschelden die al uit de kast zijn gekomen etc.
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje  - Nee

 

Reputatie 2
Badge

Leeftijd 15

 ben je homo of bi pan dus een soort bi

Ben je in de kast of eruit eruit

hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent vele waren wel positief 

hoevaak heb je vk gehad met een jongen 1 keer

Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was ik had gevoelens voor meisjes, kwam uit de kast als trans en kreeg toen ook gevoelens voor jongens

wie is je celebrity crush idk

ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) Ja

hoe waren ze homofobie’s Gewoon tegen me schreeuwen en uitschelden enzo

heb je weleens een crush gehad op een meisje ja

Reputatie 2
Badge

Leeftijd 13

Ben je homo of bi? Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar ik denk homo. 

Ben je in de kast of eruit? Op school weten de meeste het wel, maar in mijn familie niet. Tenminste: ik heb het ze niet verteld, maar het is ook niet zo moeilijk om te zien bij mij hahahah. 

Hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent? De meeste wel oké… je hebt altijd van die kut reacties en die zul je altijd blijven krijgen helaas. 

Hoe vaak heb je vk gehad met een jongen? Nog niet. 

Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was? Eigenlijk was dat altijd al zo… het is niet dat ik op een dag wakker werd en dacht: oh, ik ben gay hahaha

wie is je celebrity crush? Kit Connor (Hoe hij eruit ziet in de trailer van seizoen 2 van Heartstopper OMGGG?!!!) 

ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag )? Ja, een jongen uit mijn klas maakt wel vaak flauwe opmerkingen erover…  (Bij alles: '’Ja maar dat komt omdat je homo bent'’,) maar in het begin van het schooljaar raakte hij me constant aan en waren we ook wel vrienden enzo. Ik denk dat zijn '’vrienden'’ vonden dat hij heel gay deed (omdat die zoveel met mij omging) en dat die daarom zo tegen me begon te doen.

hoe waren ze homofobie’s? Staat hierboven hahah

heb je weleens een crush gehad op een meisje? Nee, maar ben wel een keer verkering gevraagd. Ik kreeg op Valentijnsdag een briefje thuis met: '’Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw. Ik wil graag verkering met jou.'’ (Ze was mijn beste vriendin en ik was bang dat het over zou gaan omdat ik meisjes toen eigenlijk al niet zag zitten (was 9 ofzo), dus heb pas 2,5 week later tegen haar gezegd dat ik dat niet wou. Toen is ze huilend weggelopen en daar voel ik me nog wel een beetje schuldig over ofzo HAHAH, ookal zie ik haar nu nooit meer). 

Reputatie 2
Badge

Leeftijd 15

ben je homo of bi homoooo

Ben je in de kast of eruit zIT nog tussen de sokken verstopt

hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent m'n ouders weten het, en het boeide hun niet echt

hoevaak heb je vk gehad met een jongen één keer. Helaas is het uit

Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was werd verliefd op een jongen toen ik 10 was, en ben daarna alleen nog maar op jongens verliefd geweest

wie is je celebrity crush Neil Patrick Harris

ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag )

hoe waren ze homofobie’s met m'n ex hand in hand aan het lopen en uitgescholden en bedreigd

heb je weleens een crush gehad op een meisje nee, maar heb wel een vriendin

Badge
  1. Leeftijd - 16
  2. ben je homo of bi - Homo
  3. Ben je in de kast of eruit - Eruit
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent - Beter dan dat ik had verwacht
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen - Nog nooit
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was - Meer gevoelens voor mannen
  7. wie is je celebrity crush - Joshua Nolet
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) - Ja
  9. hoe waren ze homofobie’s - Uitschelden
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje  - Nee
Badge
  1. Leeftijd  12
  2. ben je homo of bi gay
  3. Ben je in de kast of eruit in
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent idk heb nog niks gezegd
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen nog nie
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was iemand van mn scouting is zo leuk en ja dat dus
  7. wie is je celebrity crush heb k nie
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag )
  9. hoe waren ze homofobie’s
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje ooit 
Reputatie 1
Badge

Leeftijd? 13

ben je homo of bi? Bi

Ben je in de kast of eruit? ??

hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent? Niemand weet het 

hoevaak heb je vk gehad met een jongen? Een keer 

Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was? Vond een jongen leuk

wie is je celebrity crush? Heb ik niet 

ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag )

hoe waren ze homofobie’s

heb je weleens een crush gehad op een meisje ja

  1. Leeftijd . 15
  2. ben je homo of bi. gay
  3. Ben je in de kast of eruit. half om half gehakt
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent. super goed
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen. 1
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was. man lichaam was hot broer
  7. wie is je celebrity crush. Timothee chalamet
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ). Mensen van werk broer
  9. hoe waren ze homofobie’s. Rechtste fuckers
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje  nuh uh
  1. Leeftijd : 14
  2. ben je homo of bi : nee
  3. Ben je in de kast of eruit : er op
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent: gay
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen: 0
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was: niet
  7. wie is je celebrity crush: Melissa O’Neil
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) : ja
  9. hoe waren ze homofobie’s : racist
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje  ja
  1. Leeftijd 10
  2. ben je homo of bi Homo
  3. Ben je in de kast of eruit er in en voor me ouders eruit 
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent Rustig 
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen nog niet 
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was weet ik niet
  7. wie is je celebrity crush ?
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) ja Guido 
  9. hoe waren ze homofobie’s weet niet 
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje ja eerst heel veel

 

Reputatie 4
Badge +1

@B_eftelinggg hoiii, ik wil niet gemeen zijn maar je zegt hier dat je 10 bent als dat daadwerkelijk zo is zou dat tegen de regels zijn want je mag pas op het forum vanaf 12 jaar… het spijt me 

 

groetjes mij 

Reputatie 1
Badge
  1. Leeftijd 14
  2. ben je homo of bi homo
  3. Ben je in de kast of eruit uit maar dat was niet helemaal de bedoeling haha
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent tja eigenlijk wisten al mn vrienden het letterlijk al voor ik ze leerde kennen. mijn ouders reageerden heel goed maar die wisten het ook al wel een beetje
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen 2 x eentje was in de eerste maar dat was echt een onzin relatie en toen ha dik het uiteindelijk uitgemaakt omdat ik nog niet zeker wist of ik gay was. de 2e was in de zomervakantie nog maar dat ging ook niet helemaal goed
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was nou ik heb in mn leven best met veel meisjes gehad. maar tot en met groep 8 werdt er ook eigenlijk nooit over seksualiteit gepraat. dus het was altijd gewoon heb je al een vriendinnetje. toen in de eerste werdt dat veel meer een topic en kwamen er ook mensen naar me toe zo van je gay. en toen ben ik er eigenlijk pas echt over na gaan denken. en toen besefte ik me eigenlijk dat ik nooit echt die sparkle heb gevoelt bij een meisje. toen heb ik in de 2e nog met 1 meisje gehad maar toen besefte ik me dat ik echt heel gay ben
  7. wie is je celebrity crush Benji krol, (cancel me niet please) 😭
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) uhh ja werdt op school uit de kast gegooid dus toen wel ja
  9. hoe waren ze homofobie’s schreeuwen duwen dat soort dingen
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje ja dus tot en met klas 2 nog wel is 😭
Reputatie 4
Badge +1

@moonshot omg benji… heb je gezien wat er is gebeurt met zijn rechter hand, hij had dus zijn zenuw en nog een ander deel van 2 vingers diep gesneden. Echt kapot zielig.

maar ik moet toegeven zelfs met dat gips en verband om zijn hand is hij nog steeds best knap hoor

Reputatie 1
Badge

@anoniemgast3000 ja ik vondt t ook echt zielig maar hij blijft idd zo knapp

Reputatie 7
Badge +11
  1. Leeftijd 13
  2. ben je homo of bi Homo
  3. Ben je in de kast of eruit In, maar sommige vrienden (van school) weten het
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent Ze vonden het schattig
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen Nog niet
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was In groep 8 had ik een crush op een jongen, maar dat besefte ik vorig jaar pas
  7. wie is je celebrity crush Heb ik niet
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag ) Ja
  9. hoe waren ze homofobie’s Mensen die met 'gay' schelden
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje Vroeger dacht ik het, maar ik denk dat dat toch niet echt was

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 5
Badge +4
  1. Leeftijd? 12
  2. ben je homo of bi? Bi
  3. Ben je in de kast of eruit? Voor mn Fam in en een paar beste vrienden uit de kast
  4. hoe reageerde mensen erop dat je gay/bi bent? Eigenlijk wel relaxed 
  5. hoevaak heb je vk gehad met een jongen? Best vaak
  6. Hoe ben je erachter gekomen dat je gay/bi was? Tien ik vakantie ging naar een fkk camping 
  7. wie is je celebrity crush? M’n vriendin sinds kort 
  8. ken je mensen die echt een homofobie’s gingen doen ( ja ga door naar vraag 9 nee skip die vraag )
  9. hoe waren ze homofobie’s? Idk
  10. heb je weleens een crush gehad op een meisje? Ja

Reageer