Skip to main content

Hoi iedereen! Ik ben trans zoals sommigen wel weten, en ik heb eigenlijk nog nergens een vragenlijst hierover gezien! Dus vandaar mijn eerste vragenlijst EVERRR hierover :D 

  1. Ken je iemand die trans is? Zo ja, wie?
  2. Denk je dat je meer dan de gemiddelde persoon weet over trans personen? 
  3. Respecteer je de voornaamwoorden van mensen? Ook tijdens ruzies, etc?
  4. Denk je dat transgender zijn een mentale ziekte is? 
  5. Geloof je dat trans zijn echt is of respecteer je trans mensen gewoon? 
  6. Ben je zelf ooit niet blij met je lichaam? Wanneer? 
  7. Wat doe je als je niet ziet of iemand een jongen of een meisje is?
  8. Wil je meer te weten komen over transgender personen? 
  9. Als iemand bij jou uit de kast zou komen als transgender, hoe zou je reageren? 
  10. Ken je beroemde transgender mensen waar je fan van bent? Wie? 
  11. Lees je wel eens boeken of verhalen waar een trans persoon in zit? 
  12. Als iemand die je kent met operaties en alles diens gender zou veranderen, hoe zou je reageren?
  13. Wat als diegene daarna weer diens “originele” lichaam terug wilt met meer operaties? Hoe reageer je dan? 
  14. Zou je betalen voor een naam verandering voor je beste vriend/in als die trans is? 
  15. Kijk je graag content met trans mensen? (YouTube, films, etc.) 
  16. Wat vond je van de vragenlijst? 
  17. Wat kan ik de volgende keer eventueel beter doen? 

 

Bedankt! Ik hoop dat het leuk was! Xx Sammy 

Ken je iemand die trans is? Zo ja, wie? Nee

Denk je dat je meer dan de gemiddelde persoon weet over trans personen?  Ja

Respecteer je de voornaamwoorden van mensen? Ook tijdens ruzies, etc? Ja

Denk je dat transgender zijn een mentale ziekte is?  Helemaal niet 

Geloof je dat trans zijn echt is of respecteer je trans mensen gewoon?  Echt is

Ben je zelf ooit niet blij met je lichaam? Wanneer?  Ben er opzich wel blij mee

Wat doe je als je niet ziet of iemand een jongen of een meisje is? Wachten tot iemand anders zeggen hij/zij

Wil je meer te weten komen over transgender personen?  Hoeft niet hoor, ik weet er genoeg over

Als iemand bij jou uit de kast zou komen als transgender, hoe zou je reageren?  Normaal, en trots dat diegene uit de kast durfde te komen

Ken je beroemde transgender mensen waar je fan van bent? Wie?  Nee. Of Ziggy, die voelt zich toch nu een vrouw ofzo? 

Lees je wel eens boeken of verhalen waar een trans persoon in zit?  Nee, maar het maakt me niet zoveel uit als er een trans persoon inzit. Gewoon toeval dat ik dat nog niet heb

Als iemand die je kent met operaties en alles diens gender zou veranderen, hoe zou je reageren? Normaal, maar het kost me misschien wat moeite om er mee om te gaan als diegene een hele goede vriend van mij is

Wat als diegene daarna weer diens “originele” lichaam terug wilt met meer operaties? Hoe reageer je dan?  Normaal 

Zou je betalen voor een naam verandering voor je beste vriend/in als die trans is?  Ligt eraan hoe duur die is, want volgensmij is dat best duur en dat kan ik gewoon niet betalen. Wel een klein beetje geven

Kijk je graag content met trans mensen? (YouTube, films, etc.)  Nee, maar net zoals boeken het maakt me niet uit als iemand transgender is in video's 

Wat vond je van de vragenlijst?  Leuk hoor, een keer wat anders!

Wat kan ik de volgende keer eventueel beter doen? Geen idee

 

 

Bedankt! Ik hoop dat het Jo leuk was! Xx Sammy graag gedaan:)

Groetjes mij @Anoniemxv 


Hoi iedereen! Ik ben trans zoals sommigen wel weten, en ik heb eigenlijk nog nergens een vragenlijst hierover gezien! Dus vandaar mijn eerste vragenlijst EVERRR hierover :D 

  1. Ken je iemand die trans is? Zo ja, wie? Ja, iemand van mijn sportschool.
  2. Denk je dat je meer dan de gemiddelde persoon weet over trans personen?  Ik denk het 
  3. Respecteer je de voornaamwoorden van mensen? Ook tijdens ruzies, etc? Ja hoor
  4. Denk je dat transgender zijn een mentale ziekte is?  Nou, ik denk het niet.
  5. Geloof je dat trans zijn echt is of respecteer je trans mensen gewoon?  Waarom zou ik daar niet in geloven?
  6. Ben je zelf ooit niet blij met je lichaam? Wanneer?  Omdat ik mezelf niet altijd mooi vind 
  7. Wat doe je als je niet ziet of iemand een jongen of een meisje is? ​​​​​Niks?
  8. Wil je meer te weten komen over transgender personen? Ik weet genoeg 
  9. Als iemand bij jou uit de kast zou komen als transgender, hoe zou je reageren? Ik zou het heel fijn vinden. Dat iemand je voor zoiets vertrouwd is wel iets moois.
  10. Ken je beroemde transgender mensen waar je fan van bent? Wie? Nee
  11. Lees je wel eens boeken of verhalen waar een trans persoon in zit? Nee
  12. Als iemand die je kent met operaties en alles diens gender zou veranderen, hoe zou je reageren? Dat het de keus aan diegene is en dat het me niks uitmaakt.
  13. Wat als diegene daarna weer diens “originele” lichaam terug wilt met meer operaties? Hoe reageer je dan? Dat het nogal dom is omdat het niet kan.
  14. Zou je betalen voor een naam verandering voor je beste vriend/in als die trans is? Nee
  15. Kijk je graag content met trans mensen? (YouTube, films, etc.) Nee
  16. Wat vond je van de vragenlijst? Wel ok
  17. Wat kan ik de volgende keer eventueel beter doen? Een vragenlijst over het dagelijks leven maken.

 

Bedankt! Ik hoop dat het leuk was! Xx Sammy Ja hoor!

Liefs @NoahLovesYou 


 

  1.  Ken je iemand die trans is? Ja  Zo ja, wie? Een toekomstig klasgenoot 
  2. Denk je dat je meer dan de gemiddelde persoon weet over trans personen?  Weet ik niet waarschijnlijk, maar ik vergelijk mijzelf niet graag met anderen.
  3. Respecteer je de voornaamwoorden van mensen? Ook tijdens ruzies, etc?  Ja, ik kan soms het verkeerde zeggen maar dat is NOOIT in opzet of disrespect. 
  4. Denk je dat transgender zijn een mentale ziekte is?  Nee zeker niet, ik denk dat het slechter is om iemand te zijn dat je eigenlijk niet bent.
  5. Geloof je dat trans zijn echt is of respecteer je trans mensen gewoon?  Ik geloof dat het het echt is.
  6. Ben je zelf ooit niet blij met je lichaam? Wanneer?  Soms, wanneer gewoon meest depressieve nights 
  7. Wat doe je als je niet ziet of iemand een jongen of een meisje is?  How do you mean? Het is helemaal verschillend welke situatie ik in ben.
  8. Wil je meer te weten komen over transgender personen?  Niet per se over het trans zijn, maar wel hoe ze zich voelen en dat soort dingen 
  9. Als iemand bij jou uit de kast zou komen als transgender, hoe zou je reageren?  Supportive 
  10. Ken je beroemde transgender mensen waar je fan van bent? Wie?  Nee denk ik niet 
  11. Lees je wel eens boeken of verhalen waar een trans persoon in zit?  Ja op wattpad
  12. Als iemand die je kent met operaties en alles diens gender zou veranderen, hoe zou je reageren? Supportive en geïnteresseerd denk ik
  13. Wat als diegene daarna weer diens “originele” lichaam terug wilt met meer operaties? Hoe reageer je dan?  Weer ik niet, maar ik ga GEEN dingen zeggen zoals: 'het is je eigen schuld', Ik denk dat ik ik weet het eigenlijk niet 
  14. Zou je betalen voor een naam verandering voor je beste vriend/in als die trans is?  Nee, maar dat is niet omdat het persoon trans is, maar meer om eigen redenen.
  15. Kijk je graag content met trans mensen? (YouTube, films, etc.) Niet per se, maar ik zou het ook niet erg vinden als het persoon trans was.
  16. Wat vond je van de vragenlijst?  Wel oke, leuk
  17. Wat kan ik de volgende keer eventueel beter doen?  Weet ik niet ik, ik denk dat die zo wel goed was.  

 


  1. Ken je iemand die trans is? Zo ja, wie? Ja, een vriend van me zus en misschien ook mijn zus maar dat weet ik niet (dus misschien ook broer)
  2. Denk je dat je meer dan de gemiddelde persoon weet over trans personen?  Ik denk het wel
  3. Respecteer je de voornaamwoorden van mensen? Ook tijdens ruzies, etc? Bedoel je pronouns (ik weet niet wat voornaam woord betekend) want dan ja
  4. Denk je dat transgender zijn een mentale ziekte is? Nee
  5. Geloof je dat trans zijn echt is of respecteer je trans mensen gewoon? Ik heb het gevoel dat het bij sommige kan zijn dat ze beinvloed worden en daardoor eerder trans zijn maar ik kan het fout hebben en ik geloof ook dat iemand zich dan een andere gender voelt en dat diegene niet een andere gender is, snapje? Maar ik respecteer iedereen.
  6. Ben je zelf ooit niet blij met je lichaam? Wanneer? Ik haat mijn lichaam
  7. Wat doe je als je niet ziet of iemand een jongen of een meisje is? Ik ben nog nooit in deze situatie gekomen
  8. Wil je meer te weten komen over transgender personen? Ja hoor
  9. Als iemand bij jou uit de kast zou komen als transgender, hoe zou je reageren? Ik zou er niets van denken
  10. Ken je beroemde transgender mensen waar je fan van bent? Wie?  Niet echt fan maar nikki tutorials
  11. Lees je wel eens boeken of verhalen waar een trans persoon in zit?  Ik lees niet
  12. Als iemand die je kent met operaties en alles diens gender zou veranderen, hoe zou je reageren? Als zij blij zijn ben ik blij
  13. Wat als diegene daarna weer diens “originele” lichaam terug wilt met meer operaties? Hoe reageer je dan? Ik zou me afvragen waarom diegene dacht de andere gender te zijn maar ik ben blij dat diegene eindelijk heeft gevonden wie die is
  14. Zou je betalen voor een naam verandering voor je beste vriend/in als die trans is? Dit is echt mijn mening maar ik vind je naam veranderen een beetje respectloos naar je ouders ik snap dat je anders genoemd wil worden maar om het te veranderen, en bovendien heb ik dat geld niet dus
  15. Kijk je graag content met trans mensen? (YouTube, films, etc.) niet echt maar ik heb het nog nooit gezien
  16. Wat vond je van de vragenlijst? Leuker dan de andere
  17. Wat kan ik de volgende keer eventueel beter doen? 
     

Hoi iedereen! Ik ben trans zoals sommigen wel weten, en ik heb eigenlijk nog nergens een vragenlijst hierover gezien! Dus vandaar mijn eerste vragenlijst EVERRR hierover :D 

  1. Ken je iemand die trans is? Zo ja, wie? ja mijn vijand. Ze heeft me zo kapot hard gepest dat ik beschadigd ben door haar.
  2. Denk je dat je meer dan de gemiddelde persoon weet over trans personen? jep ik weet heel veel over pride en welke vlaggen waarbij horen!
  3. Respecteer je de voornaamwoorden van mensen? Ook tijdens ruzies, etc? jep ook van mijn vijand (ik heb geen idee hie ik daar de energie van daan haal..) ookal is ze mn vijandin je kunt echt nuet pesten met gender
  4. Denk je dat transgender zijn een mentale ziekte is?  Nee tuurlijk niet ik vind het wel bijzonder (positief)
  5. Geloof je dat trans zijn echt is of respecteer je trans mensen gewoon? maakt me niet uit ik respecteer ze
  6. Ben je zelf ooit niet blij met je lichaam? Wanneer? mneh ik denk dat ik zelf geen jongen ben maar wel een klein beetje richting demi girl of tom boy
  7. Wat doe je als je niet ziet of iemand een jongen of een meisje is? dan gebruik ik de woorden zij/haar zijn/hem they/them niet. Ik vraag de naam en praat daar mee.
  8. Wil je meer te weten komen over transgender personen?  ik denk dat ik al best veel weet. Maar ik sta altijd open om te leren!
  9. Als iemand bij jou uit de kast zou komen als transgender, hoe zou je reageren? ​​​​​ik denk wel gewoon normaal en zelfs een beetje blij, omdat diegene zichzelf heeft gevonden!
  10. Ken je beroemde transgender mensen waar je fan van bent? Wie? nee niet echt
  11. Lees je wel eens boeken of verhalen waar een trans persoon in zit?  ja toevallig Heartstopper (ik weet niet of ik het goed schrijf)
  12. Als iemand die je kent met operaties en alles diens gender zou veranderen, hoe zou je reageren?gewoon ok
  13. Wat als diegene daarna weer diens “originele” lichaam terug wilt met meer operaties? Hoe reageer je dan?  ik heb respect
  14. Zou je betalen voor een naam verandering voor je beste vriend/in als die trans is? als die gene zeker is van zijn of haar naam zeker wel!
  15. Kijk je graag content met trans mensen? (YouTube, films, etc.) ik kijk het niet perse om die reden maar als het zo is vind ik het niet erg
  16. Wat vond je van de vragenlijst? cool!
  17. Wat kan ik de volgende keer eventueel beter doen? geen idee het was gewoon goed!

 

Bedankt! Ik hoop dat het leuk was! Xx Sammy 

Groetjes smokey

 

 


Hoi iedereen! Ik ben trans zoals sommigen wel weten, en ik heb eigenlijk nog nergens een vragenlijst hierover gezien! Dus vandaar mijn eerste vragenlijst EVERRR hierover :D 

  1. Ken je iemand die trans is? Zo ja, wie? ja, echt ¼ van mn vrienden
  2. Denk je dat je meer dan de gemiddelde persoon weet over trans personen?  ja
  3. Respecteer je de voornaamwoorden van mensen? Ook tijdens ruzies, etc? altijd! no matter what
  4. Denk je dat transgender zijn een mentale ziekte is? nee :)
  5. Geloof je dat trans zijn echt is of respecteer je trans mensen gewoon? ik respecteer ze
  6. Ben je zelf ooit niet blij met je lichaam? Wanneer?  ja, maar dat is eerder een gewicht of lengte dingetje
  7. Wat doe je als je niet ziet of iemand een jongen of een meisje is? voornaamwoorden vragen of bij hun naam noemen
  8. Wil je meer te weten komen over transgender personen? niet perse
  9. Als iemand bij jou uit de kast zou komen als transgender, hoe zou je reageren? bedanken dat ze me toevertrouwen met deze informatie
  10. Ken je beroemde transgender mensen waar je fan van bent? Wie? ja!! elliot page, noah finnce
  11. Lees je wel eens boeken of verhalen waar een trans persoon in zit?  soms, lees niet heel veel
  12. Als iemand die je kent met operaties en alles diens gender zou veranderen, hoe zou je reageren? go for it!!
  13. Wat als diegene daarna weer diens “originele” lichaam terug wilt met meer operaties? Hoe reageer je dan? zelfde als de vorige
  14. Zou je betalen voor een naam verandering voor je beste vriend/in als die trans is? ik denk het momenteel niet, zit beetje strak met geld
  15. Kijk je graag content met trans mensen? (YouTube, films, etc.) noahfinnce is mn fav trans youtuber!!

 

Bedankt! Ik hoop dat het leuk was! Xx Sammy 

 


Reageer