Vraag

vraagje voor jongens

  • 17 March 2022
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Badge

Hallo ik ben 13 jaar oud en heb wat vragen 🧐 

Hoe oud  

Heb je ooit rond je penis ge scheren đŸȘ’ 

was dat electrics of gewoon 

en waar 

en hoe dan 

met gel schuim of iets anders 


3 reacties

Badge

Hoe oud  18 

Heb je ooit rond je penis ge scheren đŸȘ’ ja

was dat electrics of gewoon met een gwoon scheermesje 

en waar rond mijn geslachtsdeel

en hoe dan door de lange haren af te knippen en de korte met het scheermesje te verwijderen

met gel schuim of iets anders  met scheerschuim 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi scheermesje kan prima wel voorzichtig. En de tondeuse kan ook met kapje. Mesje doen met schuim of gel natuurlijk ;)  en anders ontharingscreme is er ook voor jongens.

Groetjes Julian X

 

hii :))
 

Hoe oud  

16

Heb je ooit rond je penis ge scheren đŸȘ’

nog nooit geschoren volgens mij. knip het af en toe wel bij als het te lang wordt. ik vind kale pikken zelf niet zo mooi, dus ik scheer het niet.  mijn konthaar scheer ik wel, maar dat knip ik dan wel eerst wat korter. 

was dat electrics of gewoon  

bij knippen doe ik natuurlijk gwn met een schaar. als ik mn konthaar heb bijgeknipt, scheer ik het met een normaal scheermesje

en waar

vooral in mn spleet en rondom mn kontgat whahaha. het haar boven mn lul en op m'n ballen knip ik bij

en hoe dan

het haar boven mn lul en op m'n ballen draai ik in ongeveer even grote plukjes en knip die dan op ongeveer dezelfde lengte. daar kan ik dan ook zien wat ik doe. bij mn reet knip ik maar gewoon wat en hoop ik dat ik niet in mn reet knip. het scheren kan ik dan ook niet zien en voel gwn een beetje met mn vingers hoelang het nog is en waar ik nog niet. 

met gel schuim of iets anders 

nope, gwn droog. ook m'n gezicht scheer ik eigenlijk altijd zonder scheerschuim. blijkbaar kan ik gwn goed tegen droog scheren ¯\_(ツ)_/¯

 

hoop dat ik een beetje uitgebreid genoeg beantwoord heb :))

Reageer