voor en na delen van een jongen zijn

  • 6 January 2024
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Badge +1

Jongens laat hier jullie voor en na delen achter van een jongen zijn

 

voordelen:

 

 

nadelen:


3 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Voordelen:

Wildplassen

Jongens boeit het over het algemeen minder hoe ze erbij lopen. En het kost vaak ook minder moeite met  dingen als make-up en haar borstelen enzo. Want de meeste jongens dragen geen make-up, en hebben korte haren

Je hoeft geen langetermijn-anticonceptie. Zoals de pil of spiraaltjes ofzo. (Als die er waren, had ik het wel gedaan, het is qua anticonceptie heel oneerlijk verdeeld, lubach heeft er ook een stukje over)

Jongens zijn vaak directer enzo (is wel praktisch).

 

Nadelen:

Ongewenste erecties

Natte droom

Trap onder de gordel

Veel duidelijkere en vakere voice-cracks

Meer en vroegere leeftijd: lichaamshaar

Er wordt meer van je verwacht om stoer te doen enzo.

Minder homofilie-tolerantie

 

Er zijn er vast nog wel meer. Maar dit is alles waar ik op kom komen :)

Reputatie 7
Badge +17

Haha dit is eig best een heel goede topic. Ik ga er eens goed over nadenken voor ik 'm invul maar ik hoop dat ie ff weer onder de aandacht komt zo 😊😉 

Groetjes Liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +14

Het!  Goede vraag zeg 🤔 ik probeer het in te vullen 😊

Voordelen:  ik vind het eig niet leuk om te zeggen dus sorry, maar ik ben niet jaloers op het maandelijkse ongemak waar meisjes elke keer mee moeten dealen. Veel respect.  Verder kan ik zo niks aan echte voordelen verzinnen. 

Nadelen: verwachtingen, je 'hoort' stoer te zijn, cool, emoties zijn 'raar' vinden veel mensen, kledingkeuze is veel te beperkt en als je zoals ik daar overheen stapt is dat weer 'raar'. En met andere jongens of meisjes lekker tutten, rokjes dragen of sommige gespreksonderwerpen...ook 'raar'. En op school krijg je eerder straf. Gelukkig ik (nog) niet maar je moet wel extra opletten. 

Maar don't get me wrong 😄 ik ben best tevreden zo hoor, ik zweef er lekker tussen en wordt vaak verward met meisje zijn dus prima zo haha. En alles heeft voors en tegens toch 🤩 

Liefs Tover xxx

Reageer