Skip to main content

Hey 

ik ben een meisje van 15 jaar oud en denk dat ik op vrouwen val. Vooral op social media enzo zie ik veel vrouwen waarvan ik ze echt super knap en aantrekkelijk vind. Maar ik weet het niet zeker over de jongens. Want mijn vriendinnen zijn de hele dag bezig met hoe knap ze een jongen vinden maar ik heb dat niet zo echt ik heb het meer met de meisjes. Ik heb eigenlijk nog nooit iets gevoeld bij een jongen. Dus ik weet het niet zeker. Iemand tips om erachter te komen of ik ook op jongens val of niet ? 
 

xx

Heyy

 

Ik denk dat de beste tip die ik je kan is om jezelf de tijd te gunnen en om goed naar je eigen gevoel te luisteren!

Het is helemaal niet erg dat je niet zeker weet of je ook op jongens valt want door alle hormonen die er nu in je lichaam vrijkomen is het helemaal niet gek dat je twijfels hebt..

 

Je zal er met de tijd vanzelf achter komen op wie je precies valt en alles is helemaal goed:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend


Hoi Brittxvic , ik stel me momenteel zowat dezelfde vraag . Sinds enkele weken heb ik “iets” (niet echt een relatie,eerder zo’n friend with benefits ding) met mijn bff (we zijn beide meiden) maar intussen blijf ik wel kijken naar knappe jongens en fantaseer soms dat ik met een jongen dezelfde dingen zou doen dan nu met bff . Ik heb het nu heel leuk met mijn bff maar ik zou echt niet weten of ik later verder wil met een meid of met een jongen .


Reageer