Vraag

verward over gender en uit de kast komen

  • 9 February 2021
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Dus.... ik weet zelf al dat ik pansexueel ben... maar mijn ouders dus niet. Mijn vader maakt wel heel vaak grappen over dat ik mijn vriend een keer ga inruilen voor een vriendin (wat ik dus zeker niet van plan ben) maar zelf heb ik er moeite mee.... ik ben voor de rest al bijna bij iedereen uit de kast gekomen behalve bij mijn familie.…

 

Voor de rest ben ik ook zwaar verward over mijn gender identiteit... de ene keer heb ik een hekel aan het lichaam dat ik gekregen heb en de andere keer vind ik het niet al te erg... 

De ene keer gedraag ik me als een vent en de andere keer als een vrouw en meestal zit ik er gewoon tussenin…

Ik heb er zelf ook vaak over nagedacht en kan er nog steeds niet helemaal uitkomen. Ik voel me dan ook comfortabeler aan de mannelijke kant inplaats van aan de vrouwlijke…

Wat moet ik hiernou weer mee aan..

Heeft iemand tips? Of er misschien een verklaring voor?

 

Alvast bedankt :3


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey @The lil Aliën , 
Wat moelijk voor je! Misschien kun je eens een keer op de website iedereenisanders.nl kijken? En over je familie: Als je het wilt vertellen, zoek dan een rustig moment, en vertel het ze. Ik raad je aan om goed uit te leggen wat je voelt, en wat het is! Ik ben niet zo bekend met dit onderwerp, maar ik hoop dat ik je goed geholpen heb!
Succes en groetjes van mij :)

Reputatie 2
Badge +1

Ik wil je niet in een apart hokje zetten maar ik denk dat je mischien non binary bent aangezien je soms wel goed voelt in je lichaam en soms niet.

Reputatie 3
Badge +1

Er zijn een heleboel dingen en labels met gender die Tussen jongen en meisje in zitten. Misschien als je daar wat meer over opzoekt, dat je dan iets vind dat je gevoelens omschrijft. Weet ook dat het niet erg is om nog niet te weten wat je gender is. Veel meer mensen hebben dat. Zorg vooral gewoon dat je je goed voelt en dan komt het allemaal wel goed. Praat wel met je ouders erover. Het is lastig om erover uit te komen, maar het is ook niet echt een optie om het de rest van je leven voor ze te verzwijgen. Ze zullen het vast goed vinden. Als ze dat niet vinden zitten zij verkeerd, en niet jij. Ik hoop dat je hier misschien iets aan hebt. 

 

Groetjes, tupurangi

Heyy, het zou ook kunnen zijn dat je genderfluid bent, dat ben ik namelijk, en dat houd basically in dat je het ene moment een jongen bent, en het andere een meisje, of enby, of wat dan ook, dat je van moment op moment een ander gender hebt. Dit kan dagen zijn, maar ook per uur, per week, wat comfortabel voelt.

Reageer