Hoi ik ben Trans en biseksueel en ik wil dit jaar vertellen dat ik Trans en biseksueel Tijdens Nieuwjaar. Ik ben zenuwachtig, maar ik ga het doen.
Wat goed van je! Dat is al een heel grote stap en het overwegen is al een hoop. Ik hoop dat ze goed reageren :)
Wat goed van je! Dat is al een heel grote stap en het overwegen is al een hoop. Ik hoop dat ze goed reageren :)
Dat hoop ik ook en dank je wel
Wat super goed! Een grote stap, maar als je het hebt verteld valt er een last van je schouders, hoe ze ook reageren.
Heel veel succes
Geen zorgen je mog nog denken en heel veel succes man
Geen zorgen je mog nog denken en heel veel succes man
Thanks voor de steun.
Hey,
Ik heb ook verteld tegen mijn ouders dat ik non binair, en biseksueel was, ze ontvingen het super goed!
Het wordt sowieso goed ontvangen bij je ouders! :)
Hey,
Ik heb ook verteld tegen mijn ouders dat ik non binair, en biseksueel was, ze ontvingen het super goed!
Het wordt sowieso goed ontvangen bij je ouders! :)
Okay thanks voor de steun
Vind je oud&nieuw echt een goede gelegenheid…
Iedereen rent door elkaar, schakelt TV kanalen over, zoekt of er nog oliebollen over zijn, denkt over wat ze gaan doen als ze de oudejaarsloterij winnen, zijn tégen vuurwerk of verheugen zich op het afsteken er van, en iedereen boven de 16 is aangeschoten van de bubbeltjeswijn of misselijk van de gourmet …
en dan kom jij er tussendoor met een aankondiging die niemand hoort en die je dan ook nog een paar keer moet herhalen… en dan is er weer iets op TV dat Oom Jan niet wil missen en zometeen gaan we aftellen…
Ik wens je alle goeds maar ik zou een rustiger moment kiezen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.