Vraag

verlieft op een jongen

  • 4 October 2020
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Badge +3

Hoi ik ben een jongen van 12 en noem me maar J.ik ben  verlieft op een jongen  uit mijn oude klas bij de basisschool. Nu zit ik in de eerste klas en soms zie ik hem wel een in de winkel centrum ofzo. En hij is best wel populair in onze oude klas  en ik niet en hij is misschien wel op mij maar dat weet ik niet zo zeker. Als ik hem het zou vertelen ' zou hij het sowieso doorvertellen dat ik gay ben ofzo als hij niet hetzelfde voelt. Ik zie hem echt niet vaak ik heb bijna nooit met hem gepraat in 8 jaar maar ik ben verlieft op hem geworden sinds de kerst bal. Ik zag hem daar staan en toen ineens was iedereen om hem heen wazig en kon ik alleen hem zien.  Hij staarde naar mij en was de zijn heel langzaam dat moment duurde 5 seconden en toen ging alles weer normaal door.  Na het bal toen we terug in de klas gingen en daar waren. Zat ik en misschien hij ' dromerig te kijken naar elkaar. Heel groep 8 staarde we naar elkaar waneer het kon  tijdens de les. Tijdens de musical was mijn boekje met tekst enzo kapot op de grond over de vloer en toen ging hij net zijn vriend mee helpen om hem weer te maken  . Ik voel een band met hem die heel sterk zijn . Alsof we bij elkaar horen.  Misschien is hij bang om mij te vragen omdat ik het dan zou doorvertellen dat hij bi of gay is maar maar dat doe ik natuurlijk niet.  Misschien schaamt hij zich . Idk. Hij praat vaak straattaal maar is meestal wel aardig   . Hij heeft mooie blonde haren en denk ik blauwe ogen . Hij is niet gespierd. Beetje klein   best bleek  maar ja . Hoe kan ik hem vertelen dat ik op hem val als hij het misschien schaamt   ofzo ? En hoe kan ik bij hem zijn zonder dat ik tril. ? Oh ja en een keer zij ik dat ik hem leuk vond omdat hij zo cute was dat ik explodeerde van verliefdheid. Ik zij heet zo: Ik hou van jou!"  ( in mij n hoofd zij  ik shit! Dat mag ik nog niet zeggen!! Domme J!) Dus toen zij ik . " uhhhhm ik hou van jou humor" of zoiets.  Maar ja dus hoe vertel ik hem dit ?   Oh ja en een meisje genaamd E  vind hem ook leuk maar zij is een van me beste vrienden  en ze weet niet dat ik hem ook leuk vind. WAT MOET IK DOEN? 


2 reacties

Badge +3

Sorry als ik te veel schreef

hey Wolflover,

Uhm, ik denk dat als je denkt dat hij jouw misschien ook leuk vind dat je het gewoon eens moet proberen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij aan zijn vrienden verteld dat je dat van jezelf aan hem hebt verteld. Nou mocht dat gebeuren kan je 2 dingen doen. Of je accepteert het en maakt het kenbaar naar jouw eigen vrienden en vriendinnen zodat het eigenlijk helemaal geen taboe voor ze is. OF je Ontkent het volledig en doet alsof je hem nooit hebt gesproken hierover ;) 

Ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben!

mvg,

WiseWisdom

Reageer