Skip to main content

Zo ja: WTF IS ER MIS MET HUN!??!?!?

Zo nee: alsnog waarom maken furrys altijd van die rare youtube content etc!?

zijn rare dingen

Zo ja: WTF IS ER MIS MET HUN!??!?!?

Zo nee: alsnog waarom maken furrys altijd van die rare youtube content etc!?

NEEEEE natuurlijk niet!!! ik benadruk: Therians of furrys vallen NIET op dieren.

de mensen die dat wel doen heten zoophiles (sorry als ik dit verkeerd typ) en die hebben echt helemaal niks te maken met furrys of therians

en over die youtube content: het komt op jou fyp dus ja

gr smokey

Nee. TOTAAL NIET.

Furries zijn mensen die geintresseerd zijn in anthropormorphische dieren (dieren die dus menselijk zijn, zoek het ff op).

Dit betekent NIET dat furries echt van dieren houden zoals jij beschreef.

Diegene die dat wel zijn, zijn Zoophielen (mensen die houden HOUDEN van dieren), en dat is 100% illegaal.

Hopelijk helpt dit!

Hallo,

Ik ben ook niet de grootste fan van furries, maar als je ze niet leuk vindt, negeer ze dan. Haat hoeft niet. 

Groetjes,

justGhast

Hey!

In principe vallen Furries en Therians niet op dieren. Ze vinden dieren interessant, maar voelen zich niet aangetrokken tot dieren. Furries zijn mensen die dierachtige kostuums en personages ontwerpen. Therians zijn mensen die zich spiritueel met een dier verbonden voelen.

Zoofielen zijn mensen die op dieren vallen en wat zij doen is moreel verkeerd en wettelijk verboden.

En over de rare youtube content: ik denk dat mensen op youtube rare dingen posten om veel views binnen te halen omdat veel andere mensen dat blijkbaar wel leuk vinden om het te kijken. Als je daar last van hebt, kun je wanneer je zo'n video ziet klikken op "niet aanbevelen/do not recommend” zodat soortgelijke video's niet meer op je homepage verschijnen.

Groetjes van mij

WEES AARDIG!

voor de Antwoord op je vraag NEE

furries zijn geintresseerd in anthromorpische dieren vaak voor cosplayen tekenen of roleplayen (denk bijvoorbeeld aan sonic Tom/Jerry Garfield en gumball)

therians voelen zich vlgm spirutueel verbonden tot dieren (ik weet er zelf weinig over en ik Ben er zelf niet een)

zoophiles zijn gwn de personen die zich aangetrokken voelen tot dieren (het is illegal en ik support/respect het niet)

over die strange content: ga gwn negeren of blocked vaak is het misinformatie of gwn een zoophiles (EN JA JE KAN EEN FURRY/THERIAN ZIJN EN EEN ZOOPHILE ZIJN MAAR NIET IEDEREEN IS DAT EN IS OOK NIET EE GROTE DEEL VAN DE FAN BASE)

Reageer