Vraag

Val ik ook op meiden?

  • 12 July 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hey iedereen. Ik heb over dit onderwerp al eens eerder een topic gepost, een tijdje geleden. Ondertussen ben ik 16, bijna 17. De vraag of ik op meiden val. Dit idee komt met vlagen steeds terug. Ik weet niet of dit gewoon fases zijn, of dat ik mezelf hier serieus in kan nemen. Hoe weet je of je op meiden valt? Ik zou graag willen experimenteren, maar ik heb geen idee hoe of waar of met wie.

ik ben nog nooit verliefd geweest op een vriendin zover ik weet, en volgens mij zou zoiets wel gebeurd moeten zijn ondertussen als ik op meiden val. 
Wel word ik altijd super nerveus als (mooie) meiden dingen doen zoals aan m’n haar zitten of complimentjes geven. Maar dat zou ook ongemakkelijkheid kunnen zijn? Heb dit alleen niet bij jongens. Misschien praat ik het mezelf gewoon aan, ik weet het allemaal niet.

Misschien heeft dit er niks mee te maken, maar ik merk dat als ik series kijk dat ik bijna altijd een soort van kriebels krijg als er een romantische lesbische verhaallijn in zit, wat ik bijna nooit heb met een hetero verhaallijn. 

Ik heb 1 vriendje gehad, en dat zat volgens mij gewoon goed, dus ik weet wel dat ik op jongens val. Wat denken jullie? Is dit een fase?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben laatst ook lesbisch geworden en zeg dus tegen iedereen die luisteren wil dat ik lesbisch ben. Vaak zeg ik dan: tot nu toe ben ik lesbisch, maar dat kan nog veranderen. Dat kan jij ook doen. Of met wat je anders wil zijn.

Reputatie 7
Badge +17

Het kan zijn dat je op jongens én meiden valt. Maar dat kunnen wij niet voor je bepalen. Dat kun je alleen zelf.

Mijn advies is je niet te druk te maken om labels en gewoon je gevoel te volgen. Je seksualiteit staat sws niet per se vast.

Reageer