Skip to main content

update weer over mijn leven

• November 23, 2025
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Well ik twijfelde om het deze titel de geven omdat het een beetje egoïstisch klinkt maar goed het is namelijk inmiddels alweer ongeveer een half jaar denk ik sinds ik voor het laast heb gepost waar het steeds minder goed ging maar ik will je trouwens bedanken als je dit leest en er toen bij mijn eerste forum regeerden dat hielp mij echt veel door alles ik ben inmiddels uit de kast bij mijn ouders of ja ze wisten het eigenlijk all en het is nu officieel en ik kijk wanneer ik het de oma's en tantes vertel maar het leven als homo is weer goed ik heb een nieuwe klass dus zonder all die discriminatie van moslims (niet dat ze er echt iets aan kunnen doen) en heb een leuk vrienden groepje ik kan ook beter koken en heb een nieuwe hobby lp's verzamelen dus het gaat goed en soms neem ik effe om de reflecteren op vorige school jaar want ik will ook niet vermijden dat het ooit gebeurd is want het blijft een hoofdstuk uit mijn leven ookal will ik dat niet maar goed uiteindelijk will ik zeggen veel love voor iedereen die mij hielpen ookal was het maar klein

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • November 24, 2025

hi ​@Staf 

fijn dat je het aan je ouders hebt kunnen vertellen. en ik wil meegeven dat je uit de kast mag komen bij je familie leden wanneer jij er klaar voor bent. en niet denkt dat het moet omdat je ouders het weten. ik zit niet heel lang op het forum maar alsnog ik ben blij dat het nu beter met je gaat.

liefs vie 

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • November 24, 2025

Fijn ​@Staf ! Dat klinkt goed, het is je gegund! 

Liefs, Tover xxx