Vraag

uitkomen voor ouders

  • 29 March 2021
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje (14) en ik weet niet hoe ik voor mijn ouders uit moet komen. Ik ben demisexual dat is dat je alleen verliefd kan worden op iemand als je al een band met die persoon heb. Dus kunnen jullie mij mischien helpen of hebben julie tips alvast bedankt


5 reacties

hoi, ik heb wel tip voor je. ik snap heel goed dat het niet goed durft te zeggen tegen je ouder maar ik heb wel een tip. schrijf het op een briefje en geef dat aan hun. veel succes en sterkte

Badge

Ik ben bi en heb het op een taart gekregen dat vond ik heel fijn. Ook kan je het op een briefje dienen of appen. Hef jan ook handig zijn om te vissen of ze de lgbtq supporten enz. Het jan fijn zijn om een vriendin of vriend die je vertrouwd het eerst te vertellen e  evt eerst he broer of zus als je die hebt. Ik hoop dat je er wat aan hebt♡♡♡♡♡

Hoi, 

Ik ben (16) bi en ik heb het tegen de ouder gezegd waarmee ik de beste band heb, een paar dagen later pas tegen beiden. Mijn ouders gingen er goed mee om. Ik zou het op een rustig moment vertellen, en weet jou ouders houden van je hoe dan ook.

XXXX:heart:

Reputatie 7
Badge +19

Gewoon aan ze uitleggen, het appen, een presentatie houden, een brief schrijven, samen met iemand vertellen, etc.

succes

Reputatie 4
Badge +3

Je kan gwn

mama, papa ik moet met jullie praten en dan het zeggen 

Maar je kan ook bijvoorbeeld

Signalen geven (pride vlag als profielfoto, muziek, vlaggen ophangen) een taart bakken met erop: Ik ben demiseksueel, een briefje schrijven.

En kies ook het juiste moment uit, want het is best groot nieuws!

Succes

Reageer