Skip to main content
Vraag

uit de kast willen maar gelogen

• 10 maart 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy! Ik ben een meisje 14 en ik wil graag uit de kast komen dat ik lesbisch ben maar ik heb in het verleden gezoend met een jongen en verteld dat ik een crush had op een jongen (meerdere keren). Ik zou het fijn vinden om gewoon eerlijk te kunnen zijn maar ik heb een vriendin die altijd oude koeien uit de sloot haalt en hier dan waarschijnlijk nog heel vaak over gaat beginnen of me er mee plagen/pesten. Niet perse over dat ik op meiden val maar dat ik gelogen heb en gezoend heb moet iemand die ik dus niet leuk vond ( ik had dat trouwens gedaan omdat ik het wou proberen en ik cool wou doen ofzo, het is al lang geleden ik zou dat nu nooit meer doen ofc. Ik liet me meeslepen). Ik heb geen zin in dat geplaag of gebrek aan vertrouwen omdat ik loog ( recentelijk ook nog ). Wat kan ik nu het beste doen? Iemand tips of ook zo iets meegemaakt? 

groetjes Larah

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 10 maart 2025

Gewoon zeggen dat je het met een jongen geprobeerd hebt en dat je daaruit geleerd hebt dat dat toch niet zo je ding was.  En dat ze zich voor de rest met zichzelf moet bemoeien en niet met je geaardheid.  Vriendinnen aanvaarden elkaar, hoe ze ook zijn.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen