Skip to main content

hey … alles leek goed te gaan gister had ik bij mijn vriendin gelogeerd en we hebben zelfs gezoend we hadden toen ook afgesproken het mensen te gaan vertellen ik dacht dat iedereen in mn gezin goed zou reageren maar toen ik het aan mijn ouders en tweelingbroer vertelde net vond mijn tweelingbroer dat ik moest weten of ik nu gay was of hetro maar ik weet dat nog niet goed ik denk nu een beetje dat ik bi ben?? mn broer keek heel boos toen hij dat zei…. mijn ouders denken dat ik niet echt verliefd op haar ben en dat ze gewoon een goede vriendin is HET VOELT ZO ROT!! echt ik twijfel er nu zelfs aan. BAH alles leek zo goed te gaan. te goed dus… heeft iemand tips?? hoe zorg ik dat ze weten dat ik wel echt verliefd op haar ben?? (toch?)

(ben ik een monster als ik haar niet leuk vind dan? ik vind haar wel leuk hoor)  

ik voel me heel erg vreselijk

ps: ik ben 13 en zij is 14

Zeg je ouders dat je wel van haar houdt, of stel haar een keer voor. Je moet je ouders gewoon negeren. Als je van haar houdt, dan maakt het verder niet uit. Niet aan twijfelen lieverd!

Erg vervelend dat veel mensen het niet supporten. Ik bedoel, als je bv gelovig bent, geen haat. Ook hoef je er geen nadruk op te leggen. Zolang je accepteerd of respecteerd vind ik het goed. Maar zijn je ouders gelovig? Misschien is dat een reden?

Je kan er ook over praten met je vriendin.

 

Liefs,

          M.


ik ben niet erg gelovig opgevoed en mn ouders hebben altijd tegen mij gezegd dat het niet uitmaakte dus ik schrok best wel hiervan. mijn ouders kennen mijn vriendin en ze vriendin en ze zeggen dat ze haar aardig vinden… ik snap er helemaal niks meer van eigenlijk … ik heb er wel meteen overgepraat met mn vriendin ze vind het niet erg en steunt me heel goed dat helpt wel. voor nu ben ik het ook wel weer even zat om het aan mensen te vertellen ik kan all die meningen mischien toch niet heel goed aan 

dankjewel M. !


Kijk het gewoon maar even aan. Je kan het altijd nog aan iemand vertellen. 

Fijn dat je vriendin zo steunend is!

Veel succes verder!

Liefs,

  1.  

Reageer