Vraag

uit de kast komen via whatsapp

  • 2 October 2022
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Badge

hoi allemaal, k heb ff wat hulp nodig

ik (14) ben er een tijdje geleden achter gekomen dat ik bi ben en wil het aan mijn familie en vriendengroep vertellen. ik heb al een beetje zitten denken en ik heb eigenlijk helemaal geen zin in een dramatisch gesprek dus ik denk dat ik het via whatsapp wil doen. gewoon op een random moment op een random dag in de appgroep iets zeggen en dan maar kijken hoe ze reageren. 

heeft een van jullie hier ervaring mee? zou het ook fout kunnen gaan?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey!

Ik snap dat je het eng vindt enzo, vond ik ook haha      maar ik zou wel naar mensen zoals bv ouders en goeie vrienden het in een prive berichtje doen als je het graag via WhatsApp wil doen, dan is het wat persoonlijker en geef je ze de kans om alleen naar jou te reageren en niet metteen met de groepsdruk van een whatsapp groep

Alvast succes!

groetjes Noah (hij/hem)

Reputatie 6
Badge +7

Bi is niet zoveel hè.  Je zegt eigenlijk ‘ik zou op jongens en meisjes kunnen vallen’.  Maar je kunt het ook bewaren tot je daadwerkelijk op iemand van je eigen geslacht valt én het wederzijds is;  en dan zeg je ‘ik vind XXX heel erg leuk, volgens mij val ik op jongens én meisjes’.   

Als je helemaal gay bent is het wel goed om je familie daar op voor te bereiden. Maar wat is een voorbereiding op iets dat misschien wel en misschien helemaal niet gebeurt?  

Anders is het zoiets als ‘ik eet vegetarisch maar ook vlees’.  Ja, ok, en nu? 

 

Reageer