Vraag

uit de kast komen/niet meer liegen

  • 17 July 2022
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben hoogstwaarschijnlijk trans en dan ook gelijk  gay en ik heb vanmorgen besloten om het niet geheim meer te houden. Ik ga het niet per se tegen iedereen zeggen, maar ik ga niet meer liegen. Kreeg ik opeens vanmorgen op sendit de vraag: Heb je wel eens nagedacht of je gay of bi bent? Dus ik: ja, want tuurlijk heb ik daar over nagedacht. Vraagt iemand: Ben je ook bi of gay? Dus ik zeg: snap me privé dan zeg ik het.

ben vandaag fcking bij 2 mensen uit de kast gekomen! lucht echt op joh


7 reacties

Wat fijn! Ik zou inderdaad niet gelijk bij iedereen uit de kast komen. Maar langzaam aan, denkt dat het dan veel fijner gaat! Ik hoop dat je je wel voorbereid op negatieve reacties, want die komen er meestal altijd. Maar er zijn natuurlijk altijd ook heel positieve reacties! Dus ik denk dat dat heel erg oplucht.

Mijn crush is vandaag ook uit de kast gekomen! Hij is miss gay of bi! Ik ben zoo blij!

Fijn zeg! Hopelijk wordt dat iets :)

Hoi @SammieSam !

Wat goed dat jij dit durft te vertellen! Ik snap heel goed dat je dit nog niet aan iedereen gaat vertellen, want je weet nooit wat de reacties zijn. 

 

Mijn crush is vandaag ook uit de kast gekomen! Hij is miss gay of bi! Ik ben zoo blij!

IK HEB EEN VRIENDJE!!!!!!!!!!!!!

Fijn!

 

Mijn crush is vandaag ook uit de kast gekomen! Hij is miss gay of bi! Ik ben zoo blij!

IK HEB EEN VRIENDJE!!!!!!!!!!!!!

Laat maar.........:((

Reageer