Skip to main content
Vraag

uit de kast komen

• May 15, 2025
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

Ik ben 15 jaar zit in 3Mavo  en ben er achtergekomen dat ik op mannen val.

ik ben er achtergekomen in de 2e in de 1e dacht ik er nooit echt over na. Ik ben nog niet uit de kast gekomen maar veel mensen vermoeden wel dat ik gay ben omdat ik alleen maar meiden vriendinnen heb.

ik weet niet zo goed of ik uit de kast moet komen, Want ik denk dat ik dan erg gepest word. Maar voor mijn vervolg opleiding wil ik eigenlijk meteen starten met alles nieuw. Ik heb namelijk niet zoveel echte vrienden. 
dus ik hoop daar nieuwe vrienden te maken maar dan echt op nieuw te starten. Ik wil afgevallen zijn , uit de kast gekomen zijn , een nieuw uiterlijk hebben echt alles nieuw. Maar ik durf op dit moment niet uit de kast te komen maar ik ga volgend jaar al naar die opleiding…

Ik ben ook bang van wat mensen van mij vinden als ik gay ben. Mijn ouders accepteren het denk ik wel maar mijn familie ziet niet dat het misschien mogelijk is.

ik ben ook bang voor iedereen hun reactie

ik hoop eerlijk gezegd dat ze gewoon zeggen ja we wisten het eigenlijk al. 
ik wil ook echt graag een keer dingen proberen met jongens want dit zijn de jaren dat je de kans hebt.  Maarja als ik uit de kast ben gekomen moet er ook nog veel veranderen aan mijn uiterlijk.

hoe moet ik het aanpakken?

3 reacties

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyyy anoniem 1305 hierzo

het leukste om met je familie te doen is binnen komen en zeggen heyy dit is mijn vriendje en kijken hoe ze reageren  

en over mensen die je raar vinden je bent niet raar je bent mooi geweldig en aardig

ik ken je mischien niet maar ik weet deze dingen zeker want je bent een iemand die eerlijk is en dat is het enige dat ertoe telt

en als mensen je pesten dan moet je gewoon zeggen dat ze jaloers zijn (vooral als meiden je pesten)

maar als jongens je pesten zeg gewoon tegen ze pas maar op straks ga ik mischien voor jou

hoop dat dit goeie tips zijn groetjes anoniem1305

j2000
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • May 16, 2025

Hoi ​@Anoniem1502 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Sara (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img
  • June 16, 2025

Hoi jonge 13 het zelfde als jouw dus Ik snap je dilemma, hoe ik van plan was om het te doen. Wacht totdat ik een vriendje heb en dan zeggen van Hoi dit is "zijn naam" hij is mijn vriendje. Ik hoop dat dit helpt