Vraag

uit de kast komen

  • 10 November 2023
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

Reputatie 2
Badge

elke vrijdag na school ga ik om 4 uur naar een computerclubje waar we van alles en nog wat doen van programmeren tot het maken van gigantische piemels in 3d render programmas (nee ik weet ook niet waarom). Ik heb daar een paar vrienden maar ik ben gay en ik zou graag willen dat zij dat weten. nu heeft mijn moeder mij regenboog snoep meegegeven als een ijsbreker van he jongens kijk eens ik heb gay candy maar eigenlijk wil ik gewoon met een klein vluchtig grapje alleen die twee vrienden aan het denken zetten en dat ze het dan zelf uitvogelen maar ik weet niet hoe


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi hoi,

Als jij zeker weet dat je uit de kast wil komen zou ik het ze gewoon duidelijk vertellen natuurlijk een grapje maken kan zeker maar als je gewoon duidelijk wil laten merken jongens ik ben gay dit is wie ik ben je kan er niks aan veranderen en als het gewoon echt goede vrienden zijn accepteren ze dat gewoon.

Hoop dat dit helpt

Doei doei

Reputatie 5
Badge +1

Heyyy

Heb je het gedaan? En zo ja: hoe heb je het gedaan. En wat was hun reactie?

Felix

Reputatie 2
Badge

ik heb het gedaan en ze waren er heel chill mee gelukkig. ze vonden het heel dapper van. dankjewel voor jullie hulp ik stel het echt heel erg op prijs

Reputatie 4
Badge +2

zelf heb ik deehele tijd hints gegeven maar ik denk dat je bij je coming out echt moet doen wat goed voelt

Reageer