Skip to main content

hallo iedereen ik ben emma(niet me echte naam) en ik wil uit de kast komen als non binair maar weet niet hoe?

want mijn ouders zijn gelovig en zeggen dat er alleen jongens en meisjes bestaan en niks anders 

en ik wil het ook graag tegen mijn klas vertellen maar ik wordt al gepest op school dus wil wel zeggen maar ben bang dat ik nog meer gepest wordt (2 vrienden weten het wel maar ze zitten niet bij mij in de klas een een vriendin gaat dit jaar van school af en die ander zit in de eerste en hun zijn er goed mee omgegaan)

hoihoi , dit klinkt meschien heel vervelend maarja het lijkt me toch een beter idee om het dan niet te zeggen ivm dat het thuis zo is bij je en op school word je al gepest dus dan is de kans dat het erger word veel groter . en thuis kan je er ook veel gezeur om krijgen puur omdat het begrip er niet is en ja dat kan dingen heel vervelend voor je maken dus ik advizeer je het om t gwn bij jezelf te houden puur voor je eigen welzijn :)


Hoi @een anoniem 

Wat goed dat je steun komt zoeken en dat je met iemand wilt praten. Heel goed om daar hulp bij te zoeken! Een goede stap die je al zet hier!

Je bent natuurlijk ook welkom bij De Kindertelefoon, elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten, als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte en groetjes Finn,

De Kindertelefoon


Reageer