Skip to main content

ik was gister dus uit de kast gekomen voor mijn familie ik had een breakdance battle gewonnen dus dat gingen we vieren het was mijn eerste winst. maar goed ik zat dus aan de tafel iedereen die er was was blij. 

dus ik zei hallo allemaal, fijn dat jullie hier zijn voor mijn eerste breakdance overwinning maar ik heb iets te zeggen als eerste mam pap ik hoop dat jullie nog van mij houden bla bla bla ( laten we mijn broer maar ff ratje noemen ) ratje ik vond het gezellig dat je kwam kijken maar ik heb iets te zeggen nou ik val op jongens 

iedereen ( bijna iedereen ) was trots op me dat ik het durfde te vertellen maar mijn broer deed anders hij zei : gatverdamme hoe dan  mijn broertje is gay hij ging naar boven en verspreide het door de school ookal weet heel de school het al maarja boeie dus dat toedeloe 

Hoi. Top hoor! Mooi aangepakt van je ! En tsja hoe je broer reageert, niet fijn maarja hij went er maar aan toch. Ik vind het iig stoer van je! Jammer dat zoiets niet heel doodnormaal is, maar zo is het blijkbaar nu eenmaal. Voor jou iig: be happy! 🥰

Groetjes liefs Tartan X 


Ik ben trots op je dat je het verteld hebt! Echt heel goed van je:) en wat je broer betreft: Negeer hem gewoon! Je kan niks aan doen dat je op jongens valt. Hij moet gewoon even wennen, maar het komt wel goed met hem hoor:) Ik ben zo blij voor je dat je uit de kast bent gekomen;)

Liefs x Banaantje <3


Luister naar je broer, dit is mijn mening maar dit is echt niet oke


Reageer