uit de kas

  • 19 February 2022
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Badge

Hi ik ben r en ben 12 jaar ik ben er vrijwel zeker van dat ik bi ben. Alleen veel van mijn vrienden zijn homofobic en met mijn ouders heb ik het er nooit over. Mijn ouders zijn trouwens gescheiden. Ik heb het nog maar aan één iemand vertelt. Ik ben eigenlijk bang dat als ik het zeg en een relatie heb met een jongen dat iedereen weer denkt dat ik weer hetero ben, en dat als ik een relatie met een meisje heb dat iedereen gewoon vind dat ik lesbisch ben. Ik denk ook niet dat mijn christelijk opgevoede vader het zou accepteren. Maar nog steeds ik weet het maar 80% zeker. Dus heeft iemand tips om erachter te komen? 🏳️️‍🌈🏳️️‍🌈


3 reacties

Hoi Renee, ik ben Ellen, 13 , ik ben ook bi en weet je ? Je merkt dat vanzelf je gaat het voelen en zien als je bijvoorbeeld een jongen heel mooi vind of een meisje dat je dezelfde kriebels krijgt , en dat je op bijna dezelfde dingen let. Ik ben bijv qua uiterlijk heel erg op mn vriendje gevallen om zijn lach, zijn ogen en haren en zn benen en datzelfde gevoel en het kijken naar heb ik ook bij een meisje gehad. daardoor wist ik het, en natuurlijk hoe je iemand als persoon vind.  En daar maak ik geen verschil in bij meisjes en jongens , en kan dus voor een meisje dezelfde gevoelens hebben als voor een jongen. En ik heb nu met Nico en val op hem als totaal persoon en stel dat hij geen Nico maar Nicole was geweest en dezlefde persoon was ik als een blok voor haar gevallen :)  beter kan ik het niet uitleggen hihi :blush:  en als je echte vrienden hebt dan accepteren ze je zoals je bent. en je bent 12  ik 13 we hebben nog tijd om ons te plaatsten tussen de anderen 🙂 Met je vader word het dan moeilijker maar hij zal het ook een x moeten accepteren want zoals jij op aarde bent gekomen mag je er ook zijn.  Je moeder dan? Kun je met haar hier over praten? Misschien begin je eens voorzichtig met “ik heb wel eens gehoord dat..” breng het langzaam als je niet zeker weet hoe ze zal reageren. Maarje zal jezelf mogen zijn dat is zeker ! En blijf anders ook gewoon op dit forum je vragen stellen ! Welkom !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 1

hey Renee!!

ik ben niet zo goed in lange uitleg maar ik wil gewoon zeggen dat als mensen homophobic doen, dan zijn ze jou vriendschap/liefde niet waard! 

jij bent veel meer dan dat en je moet niet luisteren naar homophoben!! 

wees wie je bent, en laat je niet onderuithalen!

I+I Lou I+I

Reputatie 7
Badge +17

hey Renee!!

ik ben niet zo goed in lange uitleg maar ik wil gewoon zeggen dat als mensen homophobic doen, dan zijn ze jou vriendschap/liefde niet waard! 

jij bent veel meer dan dat en je moet niet luisteren naar homophoben!! 

wees wie je bent, en laat je niet onderuithalen!

I+I Lou I+I

Absoluut waar ! En wees jezelf en de tips van hierboven zijn heel goed :kissing_heart: jij bent zoals je bent en dat is 100% top !

Grtz liefs Julian X

Reageer