Skip to main content

Twijfels over seksualiteit

• August 5, 2026
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Ik_ben_anoniem123
Forum|alt.badge.img+2

Ik twijfel al 2 jaar of ik homoseksueel ben. Seksueel ben ik aangetrokken tot mannen, en romantisch gezien eigenlijk tot niemand (nog). Maar ik zie wel een toekomst voor me met een man en 3 kinderen. Nu heb ik een vraag, hoe zijn jullie erachter gekomen of je echt homoseksueel bent, of niet?

3 reacties

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 5, 2026

Ik kan je niet echt vertellen hoe het is om daar zelf achter te komen, omdat ik dat nooit heb gehad. Ik ben hetero en ik heb eigenlijk altijd al gevoelens gehad voor meiden. Bij mij is het dus nooit iets geweest waar ik over heb getwijfeld.

Maar dat betekent natuurlijk niet dat jouw gevoel minder normaal is. Iedereen ontdekt zijn gevoelens op een ander moment en op een andere manier. Sommige mensen weten het al heel jong, anderen twijfelen er jaren over. Daar is echt niks geks aan.

Als ik jouw verhaal lees, dan klinkt het wel alsof je jezelf al best goed kent. Je zegt dat je seksueel aangetrokken bent tot mannen en dat je jezelf later ook een toekomst met een man en kinderen ziet. Dat hoeft natuurlijk niet meteen te betekenen dat je jezelf nu een bepaald label moet geven, maar het zijn wel gevoelens die je serieus mag nemen.

Mijn advies zou zijn om jezelf niet onder druk te zetten om nu meteen een antwoord te hebben. Je hoeft niet vandaag te beslissen of je homoseksueel bent of iets anders. Geef jezelf de tijd en kijk gewoon waar jij je prettig bij voelt. Uiteindelijk gaat het er niet om welk label erbij past, maar om met wie jij gelukkig bent.

En onthoud ook dat je niet de enige bent die hiermee worstelt. Er zijn heel veel mensen die een tijd hebben getwijfeld voordat ze zeker wisten hoe ze zich voelden. Dat is helemaal oké. Hopelijk krijg je hier ook reacties van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt, want die kunnen je waarschijnlijk nog beter vertellen hoe zij erachter zijn gekomen.

Groetjes, ANO.NIEM 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 5, 2026

ik weet het nog niet maar ben ook nog jong. je voelt je aangetrokken tot mannen zeg je, maar kan je niet beter eerst eens kijken of er iemand van jou leeftijd is die samen met jou iets wil doen. want je wilt sex met een man maar die zal een grotere piemel hebben dan jij en hoe denk je dat dat voelt als je zo een grote dikke piemel tussen je billen in je kont krijgt. ik denk dat je misschien pas weet of je homo bent of niet, maar dat maakt niet uit, als je iets met een andere piemel hebt gedaan, dus in je kont of mond.

Ik_ben_anoniem123
Forum|alt.badge.img+2

@ANO.NIEM 

Aan jou verhaal heb ik wel wat gehad hoor!

Ik denk dat ik alleen maar ga zeggen dat ik homoseksueel ben, als mensen vragen naar mijn seksualiteit, ik ga mezelf niet meteen voorstellen als een homo, want ik heb al genoeg labels die veel duidelijker te zien zijn.