Hoi ik hoop dat jullie mij kunne helpen ik het soms het gevoel als ik een meisje zien en dan krijg ik zo soort gevoel en ik weet niet wat dat is maar dan vindt ik haar wel aantrekkelijk en ik weet niet wat ik moet doen want ik heb altijd gedacht dat ik jongens leuk vindt alleen ik weet het niet
Hoi! Ik herken het. Heb 2x een vriendje gehad en we hebben het ook gedaan. Laatste tijd merk ik dat ik amper meer naar jongens kijk, maar meiden wel. Met een vriendin ook wat gedaan en dat voelde zo goed. Dusja ik weet het zelf ook niet.
Hoi, je kunt misschien ook denken " is dit een probleem of is dit een fijn gevoel?" En dan lekker genieten van wat jij voelt en vind als je een leuk meisje ziet. Er is namelijk helemaal niets mis met jouw gevoel en het feit dat je iemand aantrekkelijk vind. Dat is helemaal mooi en fijn en volkomen normaal. En als je soms ook een jongen mooi vind en soms een meisje, ook helemaal mooi en leuk! Volg je gevoel en geniet er van, ook als je met iemand bent en je hebt het fijn samen, want dat is heerlijk en dat mag gewoon!
Groetjes liefs Tartan X
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.