Twijfel of ik homo ben of bi


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben 15 en ben er net achter dat ik homo ben maar twijfel nog steeds heel erg heb online vragenlijsten gedaan en gekeken wat nou mijn geaardheid is maar vertrouw het nog steeds niet zou iemand mij hier misschien mee kunnen helpen.

ik wil ook graag een comming out doen naar mijn ouders maar ik weet niet precies hoe en ik ben eerlijk gezegd ook een beetje heel erg bang dat ik slechte reacties zal krijgen op mijn comming out dus alsjeblieft help mij.

77 reacties

code:
Hi lieve St fvd15,

als er iemand is die sorry zou moeten zeggen ben ik het wel en niet jij. Jij hebt steeds je best gedaan en ik heb niks laten horen.

Ik ben echt superblij dat je nu ook weer een berichtje stuurt

Ik heb de laatste maanden nog wel eens aan je gedacht, maar door allerlei omstandigheden is het er niet van gekomen om je iets te sturen.

Ik ben echt maanden hier niet geweest en heb nu net pas al jouw berichtjes gelezen. Ik vind het echt lief hoe je ze allemaal geschreven hebt. Dat raakt me.

Ik was van plan eerder terug te komen op het forum, maar eerst was ik ziek en dat op zich heeft al best even geduurd en toen was er dat ongeluk met Newt, waar ik bij was en ja, dat heeft van alles door elkaar geschud en nu nog steeds.

Twin en ik zijn zo veel mogelijk bij hem. Dat is het minste wat we voor hem kunnen doen.

Ik kom daarom bijna niet aan het forum toe en dat vind ik wel jammer. Ik bedoel, school gaat ook door en we willen wel over gaan. Soms post ik wel eens wat, maar dan heb ik niet altijd tijd om het op te volgen. Ik doe hierdoor anderen tekort en dat spijt me.

Ik heb nu tijd gemaakt voor jou. Dat wil ik graag en je verdient het. Het is wel een beetje op een rare tijd, maar als ik het nu niet doe, dan blijft het misschien weer liggen, zoals veel andere dingen die ik graag zou willen doen.

Zo te lezen is er bij jou sinds afgelopen zomer veel gebeurd. Bijna een vriendje en toen toch weer niet. Eerst blijdschap en toen weer teleurstelling. Ja, zo gaat dat.

Gelukkig zie ik dat je er soort van steeds weer bovenop bent gekomen. Alhoewel je ook duidelijk minder leuke dingen hebt meegemaakt.

Ik vond het leuk om te lezen dat je een tijdje terug toch een vriendje hebt gehad, ook al is het, jammer genoeg, nu weer uit. Maar dat je die ervaring iig mee hebt mogen maken, vind ik wel fijn.

Als ik het goed gelezen heb, doen meisjes je niet zo veel als jongens en misschien geeft dat al een beetje meer duidelijkheid en houvast in je ontdekkingstocht. Je hebt al verschillende keuzes gemaakt, zoals uit de kast komen thuis, maar ook op school.

Dat vind ik wel mooi. Je bent wel een aanpakker en o.a. daarom ben ik trots op je.

Ik ben wel benieuwd hoe jouw nieuwe paarse lange haar je staat. Vast heel goed. Ik heb me er natuurlijk wel een voorstelling van proberen te maken en dan denk ik aan een jongen met paars haar die ik een keertje zag bij “Paul’s puberkookshow” (ik weet de aflevering niet meer precies) van een tijdje geleden. Ik heb daar alleen maar goede herinneringen aan, net als aan jou, zoals ik je ken van het forum.

Mooi om te lezen dat jij op school een zichtbare en belangrijke rol speelt voor andere kinderen die op één of andere manier geïnteresseerd zijn in “gay dingen” als ik het zo mag zeggen. Dat het bespreekbaar is en misschien ook tot steun voor anderen, ook al durven ze het misschien niet uit te spreken. Maar ik denk wel dat jouw rol belangrijk is.

Natuurlijk is het wel jammer dat er nog steeds met homo enzo gescholden wordt. Ik heb het van de week ook nog meegemaakt op een chatsite. Verschillende keren ben ik uitgescholden zodra ik vertelde gay te zijn. Tot het moment dat ik het vertelde waren het leuke gesprekken en dat sloeg om op het moment van vertellen. Gelijk riepen ze “vuile homo” en andere nare dingen. Een meisje schreef “kowed zbb” en verbrak gelijk de verbinding. Ik weet niet precies wat het betekent, maar veel goeds is het niet iig. Waarom die haat tegen ons. We zijn gwn wie we zijn en doen daar andere mensen volgens mij geen kwaad mee. Strange world. Ik bedoel, vragen waarom ze schelden kun je niet. Discussie is niet mogelijk met zulke mensen. Die schelden alleen en verbreken daarna de verbinding.

Veel succes met je toetsen. Met jouw instelling ga je het vast wel halen, maar het kost wel wat tijd dat leren allemaal. Maar, het is een investering waar je volgens mij geen spijt van krijgt.

Cool dat je je op het tekenen hebt “gestort”. Als leek vind ik (en twin ook) dat je aanleg hebt.

Btw we hebben je tekening uitgeprint en die hangt nu boven/naast ons bureau. Dan ben je toch een beetje dichter bij ons.

Nogmaals, superlief dat je bent blijven reageren en ik ga proberen de draad weer een beetje op te pakken. Ik kan alleen niet in de toekomst kijken en weet niet hoe het allemaal gaat lopen. Maar weet dat je een plekje hebt in ons hart.

Alle goeds en tot de volgende.

Groetjes en een dikke knuffel,
M&M’s en twin

sorry emoji's werken niet

hey M&M's

je hoeft geen sorry te zeggen want ik ben degene die 4 maanden niks van zich heeft laten horen dit keer dus ben ik het dit keer.

ik snap dat je er niet aantoe bent gekomen soms komt er gewoon iets tussen of gebeurt er iets maar ja dat heeft iedereen dus tja.
zelf ben ik een tijd niet online geweest omdat ik pas eindexamens heb gehad en daar dus vooral aan dacht ik heb helaas te horen gekregen dat ik ben gezakt mr dat ik miss nog kon slagen als ik een 6,5 voor mn herexamen wiskunde haalde die heb ik eergisteren gedaan dus nu wacht ik gewoon op de resultaten.

ik ben blij dat je ze allemaal hebt kunnen lezen.

ik lees dat er aardig wat is gebeurd dus ik hoop dat jij je beter voelt en dat het ook koe gaat met newt na het ongeluk.
het is te snappen dat je niet overal aan te pas komt dus het is oke dat je zo veel mogelijk bij newt bent en aan je school werkt en tekortkomingen zullen er altijd zijn soms kun je ze oplossen soms niet dus daar is niet zoveel aan te doen.

ik ben blij dat je tijd voor mij vrijmaakte om dat bericht te schrijven het spijt me dat ik er zolang niet op heb gereageerd.
en dingen die we moeten doen komen altijd eerst de dingen die we willen komen normaal op tweede plaats behalve liefde en familie en vrienden die komen altijd eerst dus het is goed dat jullie bij newt zijn als hij jullie nodig heeft.

ja inderdaad een relatie en dan weer niet tja dat doet pijn maar het geeft ook weer kracht om andere obstakels slimmer af te zijn. blijdschap en teleurstelling dat gebeurt gewoon zelf kun je er alles aan proberen maar ja het leven doet wat het leven doet en soms zijn dat minder leuke momenten.

tja zoals het gezegde is een ezel stoot zich nooit twee keer aan dezelfde steen.

mhm dat ik een vriendje heb gehad is idd wel fijn dat ik die ervaring ook weer van mijn lijstje heb af kunnen strepen helaas bleek hij ook niet te zijn wie hij zei te zijn dus dat was een grote teleurstelling, wel heb ik hem daarna nog aangemoedigd om zichzelf te zijn maar helaas.

aanpakken dat doe ik zeker ik ben nu ook een beetje mijn eigen stijl aan het ontdekken ik had n tijdje geleden mijn haar paars geverfd en nu blauw dus ik doe de regenboog vlag in omgekeerde volgorde en ik doe ook nagellak en soms ook nepnagels op en ik laat mijn haar groeien dus nu komt het al bijna tot min schouders😝

ik heb pas ook nog een gala gehad en daar heeft - - - nog foto's en een video van gemaakt dus miss als je de video kan vinden zie je mij ook wel met blauw haar.

( aangepast door de Kindertelefoon ivm anonimiteit )

en ik kan koken maar niet zo goed dat ik in pauls puperkookshow kom.

ik doe mijn best om de informatieve rol te spelen op mijn school en bij paarse vrijdag had mijn school echt de hele begane grond paars versierd zelfs een paarse loper ik vond het echt geweldig en ik heb duidelijke verandering gezien vaan mensen die ook meer hunzelf zijn meer gekleurde haren meer mensen die open zijn en die meer vragen stellen dus verandering is er.

ik ben het met je eens wij zijn ook gewoon mensen en iedereen is gelijk dus ik snap niet dat ze zo reageren mr wat ik ook wel raar vind is dat mensen nu ook een straight pride willen terwijl die mensen niet eens uit de kast hoeven te komen om zich meer als zichzelf te voelen.

wel tijd is voor nu het enige wat ik deze vakantie heb teveel tijd dus ik ga ook opzoek naar een baantje en dat leren heb ik idd geen spijt van ik hoop enkel dat de antwoorden op mijn toetsen daar hetzelfde over denken.

😄ik vind het leuk dat jullie dat vinden ik heb alleen wel jaren geoefend om tot op dit niveau van tekenen te komen en ik blijf leren ik stuur nog wel een foto door van mijn eindexamen kunstwerk van tekenen hoop dat jullie die mooi vinden.

awwww ik vind dat echt super lief van jullie 😊.

ik moet de draad ook weer een beetje oppakken denk ik zo en jullie heb ook zeker een plekje in mijn hart❤.

jullie ook veel goeds en ik spreek jullie later weer.

groetjes en veel liefs,
st fvd15

Reageer