Vraag

twee jaar gedacht dat ik Bi was maar nu Lesbisch?

  • 14 April 2022
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4
  • Praat goed mee
  • 155 reacties

Ik heb twee jaar lang gedacht dat ik Biseksueel was maar sinds een paar maande zit ik er telkens mee dat indenk dat ik lesbisch ben. Zelf heb ik wel relaties gehad met jongens maar nooit echt veel gevoeld voor ze. Steeds meer valt het me op dat ik alleen naar meisjes kijk enzo. Ik heb vandaag wat rond gezocht op het internet en van die online testjes gedaan elke keer wanneer er stond dat ik misschien lesbisch was werd ik zo f*cking blij. Maar is dit tijdelijk of blijvend dit zo? Ps ik ben al als Bi uit bij mijn ouders


2 reacties

Hoi, ik herken je verhaal echt zo erg. Ik ben ook uit de kast als bi maar denk dat ik lesbisch ben. Of het blijvend is? Geen idee. Ik denk dat je gewoon het beste je tijd kan nemen om erachter te komen. 

Maar online testjes vind ik niet echt de beste manier om erachter te komen of je lesbisch bent want hoe kan internet nou weten hoe jij je voelt? Dus zoek het vooral voor jezelf uit en weet dat het niet uit maakt wat je bent want je bent goed zoals je bent.

Reputatie 5
Badge +1

Hey @Lucky 

Het zou natuurlijk heel goed kunnen, maar ik denk dat veel mensen zulk soort dingen nooit helemaal zeker weten. Geef het tijd, je hoeft het (nog) niet zeker te weten.

Grtz,

Noah

Reageer