Vraag

transmeisje begin

  • 26 August 2022
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Badge

Hay hay, ik ben een 14 jarig transmeisje die het eigenlijk wel zeker weet. Maar ik vroeg me iets af want, ik ben eigenlijk helemaal niet meisjes achtig maar ik ben wel een transmeisje. Hoe zit/zat dat bij jullie? Waren jullie juist wel of weer helemaal niet meisjes achtig. 


4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey Anymous089,

Meisjesachtig is maar een idee wat mensen bij meisjes vinden passen. Er zijn heel veel vrouwen die helemaal niet meisjesachtig zijn. Je hoeft dus niet meisjesachtig te zijn om een meisje te zijn!

Groetjes iemand.

Reputatie 4
Badge +2

Ik ken heleboel meiden die niet meisjesachtig zijn. Als je een meisje voelt dan ben je een meisje vanbinnen. Doe wat je fijn vindt. Het is niet dat als je niet meisjesachtig bent dan je geen transmeisje meer bent. Maar denk eens goed na : Wat is nou meisjesachtig? Zingen, dansen, make-up en roze? Nee. Er zijn jongens die zingen. Er zijn jongens die dansen. Er zijn jongens die van make-up houdt. Roze? Ik zweer. Geen enkel meisje uit mijn klas houdt van roze. De meesten houden van blauw. 

 

Groetjes Laurens 

Hay hay, ik ben een 14 jarig transmeisje die het eigenlijk wel zeker weet. Maar ik vroeg me iets af want, ik ben eigenlijk helemaal niet meisjes achtig maar ik ben wel een transmeisje. Hoe zit/zat dat bij jullie? Waren jullie juist wel of weer helemaal niet meisjes achtig. 

In principe bestaat meisjes achtig niet want zelfs jongens doen wel eens meiden dingen 

Hey, bij mij is het precies andersom! Ik ben transjongen en ik ben eigenlijk nooit echt heel erg ‘jongensachtig’ 

Reageer