Vraag

Transgender, voel me niet goed in mijn lichaam

  • 7 April 2021
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Halo ik ben een jonge en ik zou graag een meisje worden want ik voel mij niet goed in mijn lichaam waar ik nu in zit ik ben nu 17j en op dit moment experimenteer ik een beetje ik heb al een paar maand terug al wat lingerie en topjes gekocht om te weet hoe het voelt om een meisje te zijn en het voelt speciaal op dit moment is het ook dat ik mijn vrouwen kleding ook moet verstoppen voor mijn ouders, want zij weten het ook niet dat ik liever een meisje wil zijn en ik durf het hen ook niet te zeggen ik weet ook niet hoe dat mijn omgeving ga reageren als ik er voor kies om mij naar vrouw te laten transformeren


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Misschien is het een idee om het met iemand die je vertrouwd te bespreken.

hiii

 

fijn voor je dat je eindelijk weet dat je liever een meisje wilt zijn!! omdat dit een grote stap is om aan je naasten en familie te vertellen. je zou een keer over lgbtq+ kunnen beginnen, en vragen hoe je ouders daarover denken. en over transgender zijn. dan hoeven ze niet meteen te weten dat jij liever vrouw bent. maar zo kom je er een beetje achter of jouw ouders homofobisch zijn. 

ik geloof in je! YOU GO GIRL!

Reputatie 6
Badge +12

Misschien kan je met iemand praten die je goed kent?

Reputatie 6
Badge +12

hiii

 

fijn voor je dat je eindelijk weet dat je liever een meisje wilt zijn!! omdat dit een grote stap is om aan je naasten en familie te vertellen. je zou een keer over lgbtq+ kunnen beginnen, en vragen hoe je ouders daarover denken. en over transgender zijn. dan hoeven ze niet meteen te weten dat jij liever vrouw bent. maar zo kom je er een beetje achter of jouw ouders homofobisch zijn.

Homofobisch is toch tegen homo’s niet tegen Transgenders?

ik geloof in je! YOU GO GIRL!

 

Reageer