Skip to main content
Vraag

Transgender of niet?

• May 26, 2025
  • 5 reacties
  • 181 Bekeken

Anonimyy
Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen! ik ben 14 jaar en een jonge

ik zit al een lang tijdje in mijn hoofd ben ik nou een jongen of een meisje en sinds begin 2024 begon ik mijzelf alleen nog maar een meisje te voelen en ik ging meiden kleding dragen thuis zonder dat iemand het wist en tot nu toe is dat het zelfde en draag ik het heel soms nog steeds en ik ben mijzelf niet echt anders gaan voelen de afgelopen tijd dus ik wou vragen ben ik nou een meisje of een jongen? 

mijn kenmerken zijn!

1. ik draag meiden kleding
  2. ik wil meiden kleding dragen!
  3. als ik een meisje van mijn leeftijd zie ga ik twijfelen en denk ik bij mijzelf dat wil ik ook!
  4. ik wil lang haar
  5. de geslachtsdelen van nu haat ik en wil die van het andere geslacht (meisje)

als jullie tips hebben stuur ze alsjeblieft want ik weet het gwn niet meer!

(ik zou het liefst als meisie of meisje of zij/haar genoemd willen worden)

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 29, 2025

Hey, ik ben een transmeisje van 13 jaar, als ik deze kenmerken zie dan zou ik denken dat je absoluut trans bent,  het is natuurlijk wat jij voelt, maar ik zou er absoluut van uit gaan dat je heel zeker trans bent

Anonimyy
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 24, 2025

Hey, ik ben een transmeisje van 13 jaar, als ik deze kenmerken zie dan zou ik denken dat je absoluut trans bent,  het is natuurlijk wat jij voelt, maar ik zou er absoluut van uit gaan dat je heel zeker trans bent

dankjewel Mare, dat betekent heel veel voor me!  Het is echt fijn om te horen van iemand die het zelf ook meemaakt. Het geeft me een beetje meer vertrouwen in mezelf. Echt lief dat je reageerde!

myla0318
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • June 26, 2025

heyy ik ben myla ook een transmeisje ben 16 jaar en zoals je ziet gebruik ik al een trans naam 

ik herken me heel erg ik wat jij zegt ervaar het zelfde alleen draag ik nog geen meiden kleding door mijn omgeving

lucky.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 1, 2025

Haii, ik snap wat je bedoelt <3 Ik zou ook zeggen dat je trans bent lol

. Probeer anders een sport beha te dragen als je dat wilt, het zit wat platter, aangezien je een lichaam van een jongen hebt :(( Het moet echt rot voelen dit.. Veel succes nog <3

Wolfieee
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 6, 2025

Hoii ik ben niet trans maar weet erg veel van lgbtiq+ en heb even wat onderzoek voor je gedaan en er is een aardig kans dat je trans bent hier wat dingen die meschien kunnen helpen:

In je hoofd jezelf zij/haar probeeren te noemen 

Een online mood board voor je zelf maaken met dingen die je leuk vind

"Meiden" stijlen vergelijken met "jongens" stijlen 

Je moet uiteindelijk voor jezelf bepalen.

Je kunt ook een demigirl ofzo zijn half of 75 procent meisje 

Ik ben niet trans maar hoop dat je hier wat aan hebt