Hoi, ik heb hier 2 jaar gelden ook al een topic over gemaakt maar heb er nog steeds moeite mee, ik ben nu een Jongen van 16. Alleen heb ik steeds meer de neiging om me op allerlei vlakken vrouwelijk te gedragen en te kleden. ik weet alleen niet of dit gewoon een fase is, of dat ik misschien transgender ben. Ik heb helaas niemand waarmee ik erover kan praten dus weet niet zo zeer wat ik nu moet doen, iemand nog tips. reacties worden erg gewaardeerd, alvast bedankt!:)
Haii,
awh ja dat lijkt me wel lastig
Als je je gwn kleed en gedraagt hoe je je voelt vind je het dan erg dat je een jongen bent? kan ook gwn zijn dat je een wat vrouwelijkere jongen bent maar niet perse transgender
liefs van mij
Hii,
Sluit me aan bij
Liefs
Bedankt voor de reactie!
Ik ga dit zeker een keer proberen, maar waar zou ik deze kleding vandaan moeten halen? ik kan helaas geen vrouwelijke kleding kopen vanwegen mijn ouders.
Haii,
waarom mag het niet van je ouders? hoop dat je hun toch kan overtuigen. het is ook niet fijn als je het steeds stiekem moet doen
liefs van mij
Heyy, mijn ouders zijn nogal tegen mensen die transgender zijn, dus wil ik het eigenlijk eerst uitvogelen voordat ik ‘uitkom’ naar mijn ouders, snap je?
Hii
Maar als dat is hoe je bent, dan zouden je ouders je toch gewoon moeten accepteren om wie je bent en je dáárin steunen? Hoop dat het je gaat lukken.
Liefs
Haii,
ahw maar dat je je vrouwelijker wil kleden weet je nu al wel zeker toch? denk het het wel goed is als je dat zegt en je nog niet weet of je of transgender bent of niet. als dat dan toch zo is kan je dat dan later alsnog zeggen
erg dat je ouders er zo tegen zijn
veel liefs van mij en hoop dat het je lukt
Hey! Ik kan natuurlijk niet bepalen of je transgender bent, en als dat zo is zou ik je wensen dat je ouders je nemen zoals je bent natuurlijk. Misschien als het zo is kun je toch voorzichtig stukje bij beetje het onderwerp aan kaarten thuis. Het belangrijkste is dat jij je gelukkig mag voelen! Wat je beschrijft kan ook een deel van jou, nu zijn. Op zich wat je beschrijft over "vrouwelijk" kleden en gedragen dat herken ik wel. Als in (van mijn kant dan) kleding, make uppen, mij uiten, uiterlijk zelf.... In mijn geval heb ik niet het gevoel dat mijn geslacht niet bij me past, maar wel dat alles wat typisch jongens of meisjes gevonden wordt, bij mij gewoon allemaal wel hoort zeg maar. Ik word best vaak voor een meisje aan gezien, bv vanwege mijn lange haren en gladde huid (benen bv) en kleine handen en zulke dingen, en ik vind het prima. Ik plak er zelf geen label op maar ik ben gewoon Tover. Draag net zo goed een camo broek als een rokje net waar ik zin in heb ik houd van kleurtjes en korte broeken of een rokje met kniekousen of sokjes, ringetjes om mijn vingers en oorsieraden etc. ik vind eye liner leuk om op te doen, mascara ook. En soms ook niet. Wat ik bedoel is dat je misschien gewoon jezelf wilt zijn. Dat je vind dat dingen bij jou passen waar anderen zo nodig een label van jongen of meisje op willen plakken. Superleuk toch. Het is vervelend en jammer dat veel mensen dat niet kunnen handelen. Hun probleem, niet het mijne denk ik sinds een jaar . Ik zou je moed willen inspreken om je eigen gevoel te kunnen volgen. Hopelijk heb je hier iets aan wees lekker jezelf en geniet van hoe je je voelt als je iets leuks draagt wat die dag bij je past om maar iets te noemen.
Liefs, Tover xxxx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.