Skip to main content
Vraag

transgender?

• April 24, 2025
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Ik ben dus al een tijdje opzoek naar wie ik echt ben. En ik voel me eigenlijk steeds meer een meisje. Ik vind namelijk het dragen van rokjes en jurkjes heel erg leuk om te doen en kopen, maar hoe ga ik hier mee om?

2 reacties

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 6, 2025

Jezelf leren ontdekken!

Waarom koop/leen je niet een rokje of andere kleding, en ga je voor de spiegel een beetje posen?

Ik zou er wel voorzichtig mee zijn dat niet iedereen het weer, want de wereld is niet echt aardig voor transgenders zeker in deze trump-tijd. Maar ik zou je daar echt niet door laten afschrikken! Je kunt op dit forum zien hoeveel mensen LHBTI+ ondersteunen, dat zijn er echt veel. De 'tegenkrachten' komen vooral uit conservatief religieuze hoek en die wensen je toch wel de hel in dus daar hoef je je niet veel van aan te trekken.

Experimenteer met jezelf. Het belangrijkste in het leven is dat je van jezelf houdt en leert ontdekken wie je eigenlijk bent, qua gender maar qua innerlijk in het algemeen. Leuk om te lezen dat je in deze periode zit.

Misschien idee om zelf eens wat op zoek te gaan naar gelijkgestemden? Mensen die zelf trans zijn, of LHBTI+ die staan echt wel voor je open en zullen je met respect behandelen.

Hou van jezelf! Liefs, xxVera 💋

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

heyy ik heb zo een beetje hetzelfde gevoel ben zelf bijna 14 maar ik hield op de basischool van op ze kop hangen handstanden doen nu hou ik van oversized kleding en als je nou transgender blijkt te zijn weet dan dat er meer als jou zijn en grapich verhaal van mijn school er zit iemand in mijn klas die ook transgender is maar hij haat lgbtq waarvan ik denk dat het onlogisch is want hij is er zelf deel van is maar je moet niet bang zijn wat andere vinden je moet doen wat goed voelt