Skip to main content
Vraag

trans, wil mezelf vrij kunnen uiten maar bang voor uitlachen en pesten

• May 20, 2025
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben een 15-jarige ftm. ik ben trans en ik ben nog niet uit de kast. maar ik wil mezelf echt vrij kunnen uiten. maar anderen zullen me uitlachelijk maken en me pesten. soms denk ik, fuck it doe het gewoon, maar ik kan het niet. ik doe al zo lang alsof ik een meisje ben dat ik het zat ben. ik wil mezelf gewoon vrij kunnen uiten zonder dat mensen me uitlachen en pesten. Maar dat is iets dat nooit zal gebeuren, ik zal worden uitgelachen en gepest als ik uit de kast kom. wat kan ik doen?

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 20, 2025

Heyy!

Ik ben zelf niet transgender, maar heb wel meerder FTM in mijn omgeving!

Het belangrijkste is natuurlijk om het aan je ouders te vertellen, dan kan je beginnen met hormonen enzo!

Maar op school enzo, je kan denken aan een ¨Wolfcut¨ dit is een beetje een gender neutrale haircut, ook kan je gewoon ¨Jongens/Mannen¨ Kleding dragen, er zijn ook genoeg vrouwen die dit doen!

Ik hoop dat dit helpt!

Ben er voor je xx

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Het is echt moedig dat je dit deelt. Je verdient het om jezelf te kunnen zijn zonder angst. Misschien helpt het om in kleine stapjes te beginnen, bijvoorbeeld door één iemand die je vertrouwt in te lichten. Je bent niet alleen, en je bent goed zoals je bent 💗

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • May 21, 2025

dankjewel 🫶