Vraag

trans?/gelovig/bi?

  • 18 October 2022
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hey mensjes die dit lezen. Ik ben een mensje van 13 jaar. Ik ben christelijk.

ik denk dat ik trans ben. Ik heb een trans acc op tt. Daar krijg ik veel support en daar word ik blij van. Mijn moeder is gelovig en mn vader denkt dat ik dan hele rare dingen ga doen (me vader denkt ook dat lesbies en gay het enigste is binnen LGBTQ+). 

Ik heb een sticker gemaakt met een trans vlag en die opgeplakt in mijn kamer. Mijn broertje heeft hem al ontdekt. Ik ben bang wat de reactie van mn ouders. En dat ik toch niet trans ftm blijk te zijn. Al voel ik me al mn hele leven NIET een meisje. Ik heb altijd jongens kleding aan gewild, altijd kort haar gewild (maar ik mocht niet korter dan mijn kaak lijn), en altijd met jongens dingen willen spelen. Nu gedraag ik me ook als een jongen en zie ik er ook zo uit.

mijn nieuwe naam is Chris (dus niet mijn echte naam). Alleen ik ben bang dat mn ouders dit te veel op Christus vinden lijken en denken dat ik me voor doe als hem. Maar ik vind Chris zonder dat alles gewoon een hele leuke naam. 

En over dat ik misschien bi ben. Ik heb een paar weken geleden voor de lol geflirt op een meisje om haar terug te pakken (voor mijn best friend). Maar nu zie ik het eigelijk wel zitten. Niet met dat meisje maar met iemand anders. ik hou ervan om flirterig over te komen en te gedragen naar meisjes toe. Maar jongens vind ik ook nog steeds heel leuk. Al is het enige op dit moment wat ik in een jongen zie: was ik jou maar geweest…

dus ja dat zo'n beetje. Heeft iemand dit ook of heeft iemand tips???

-ROBI-


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

????

Hi. Mijn tip is wees gelukkig met wie je bent. Het klinkt heel goed hoe je er over schrijft en als je zo bent ben je zo en dat mag best toch?  Een God zal je dan toch alleen maar lief vinden ? Zoals je bent want dan ben je zo op de wereld gekomen.  Ik hoop dat je jezelf blijft en heel gelukkig wordt !

Liefs Sjammetje

Reageer