Vraag

trans? ftm

  • 22 April 2021
  • 6 reacties
  • 49 Bekeken

Badge

ik heb sinds kort een hele erg gender crisis. ik weet niet wat ik moet en voel me heel erg uncomfortable. wat ik me nu dus heel erg afvraag is ben ik transgender. het antwoord vinden op deze vraag mag natuurlijk heel lang duren, maar ondertussen ben ik het wel een beetje zat. alleen maar mental breakdowns en ik ben constant moe. help?


6 reacties

ik ben zelf nie trans, maar misschien kan ik je toch helpen. je bent wat je bent, en ten eerste hoef je jezelf niet te labelen. je kan ook nonbinair zijn, dan voel je je geen man of vrouw. en het allebei voelen is niks mis mee. maar misschien moet je dit aan jezelf vragen. in welke gender qua kleding voel je je comfortabeler. en qua dingen doen wat vind je leuker. voel je je prettiger in de meisjes of jongens kleedkamer?

Badge

ik ben zelf nie trans, maar misschien kan ik je toch helpen. je bent wat je bent, en ten eerste hoef je jezelf niet te labelen. -onnodige quotes verwijderd-

haii! 

dankjewel voor je reactie, betekend een hoop.

ik denk zelf niet dat ik nonbinair ben want ik voel me toch echt veel meer een man. allebei is ook moeilijk want dat is het niet. ik voel me heel erg oncomfortabel in mijn lichaam op dit moment door de vrouwelijke kenmerken. als ik bijv. oversized shirts draag en mn broek iets lager doe zodat het lijkt alsof ik geen heupen heb word ik heel blij omdat het er mannelijker uitziet. in de kleedkamer is een beetje een moeilijke vraag, ik zou zelf niet bij mij school de mannenkleedkamer ingaan door mijn klasgenoten. ik heb me wel altijd ‘anders’ gevoelt in de meisjes kleedkamer, alsof ik daar niet thuis hoorde?

Reputatie 1
Badge

Non-Binair?

Badge

Non-Binair?

check mijn reactie op koeienzijncool. wel bedankt voor je input

Reputatie 1
Badge

IK LEES WEER EENS SCHEEF XD

Reputatie 6
Badge +7

Als je transgender bent komen die gevoelens er vanzelf wel uit denk ik.  Ik denk dat ze dan zo sterk zijn dat ze niet weg te drukken of denken zijn.  Dan moet je er iets mee. 

Twijfel of uncomfort is nog geen transgender. 

Dus doe rustig aan. Probeer eens op internet een jongen of een meisje te zijn en kijk hoe dat is. Kleed je thuis eens zoals je dat fijn vindt. 

Als je gevoelens echt zo diep zijn dat je er iets mee moet, komt het  vanzelf.

Reageer