Vraag

trans?

  • 8 October 2022
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

Hoi,

 

Ik ben dus een beetje in de war. Ik vind het de laatste tijd niet fijn meer om meisje genoemd te worden. Ik draag sinds een tijdje het liefst wat “mannelijkere” kleding en ik heb vandaag mijn haar kort laten knippen. Ik weet niet meer welk gender bij mij past. Maar als ik erover nadenk heb ik hier vroeger nooit last van gehad. In alles wat ik deed was ik zeg maar “stereotiep” meisje. Ik begrijp dus niet hoe het kan dat ik me opeens iemand anders voel. Ik hoop dat er iemand is die dit herkent/begrijpt, maar ja ik weet het niet.

 

Heeft er iemand toevallig advies?

 

Groetjes, confused

(14 jaar)


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik heb het zelf niet meegemaakt maar ik zou onderzoeken welke genders er allemaal zijn (heel veel) en of je er 1 kan vinden die bij je past. Je hoeft niet per se meisje te zijn om “jongens” dingen leuk te vinden. Maar als je het niet fijn vind om meisje genoemd te worden raad ik je aan om uit te zoeken en te proberen wat je dan WEL fijn vind. Het lijkt me heel naar om misgendert te worden zonder te weten wat ik dan wel ben. 

Heel veel sterkte

-iemand in Nederland

Hai @Confused , ik kan niet helemaal zeggen dat ik het ook heb gehad maar wel soortvan. Ik ben als meisje geboren maar ik heb me eigenlijk altijd al wel een jongen gevoeld. Ik heb m’n naam veranderd en ik wil al heel lang met hij aangesproken worden en iedereen ziet me nu al heel lang als jongen. 
 

ik heb niet supergoed advies ofz maar het belangrijkste is dat je gewoon doet waar je je fijn bij voelt en dat je je niet laat beïnvloeden door anderen. 
 

groetjes Taiiii

Reageer