Vraag

tips aftrekken

  • 14 December 2022
  • 4 reacties
  • 305 Bekeken

Badge

Ik trek best wel vaak af zo wie zo 1 keer per dag maar het woord een beetje saai hebben jullie nog tips om het leuker te maken groetje prive


4 reacties

Badge

hoe oud ben je?

 

Badge

Ik ben 16

Badge

Ik ben 16

nice ik bijna 14

Kijk in het topic over prostaat vingeren. Zeker een tip en er gaat een nieuwe wereld voor je open! Je kunt de prostaat ook masseeren door stevig op dat zachte stukje tussen je ballen  en kontgaatje (perineum) te drukken in een goed ritme wat tot grote opwinding kan leiden.

Verder kun je edgen. Je moet dan rukken totdat je voelt dat je gaat klaarkomen en dan net op tijd stoppen of langzamer gaan als je voelt dat je gaat klaar komen. Dan even laten zakken en weer opbouwen tot je bijna weer klaar komt en dit zo meerdere keren herhalen. De opwinding en het uiteindelijke orgasme zal veel heviger zijn dan als je even snel rukt.Dit kun je ook combineren met prostaat masseeren/vingeren. 

Verder doe ik wel eens een sok om mn hand en daarmee rukken. Dat stof voelt erg lekker en anders aan op je gevoelige piemel en eikel. 

Ook ben ik al eens heel hard gekomen door te tikken met mn vingers op mn piemel terwijl die in mn onderbroek zit. Dit bouwt heel langzaam op en je krijgt enorm zin om gewoon te gaan rukken. Als je die drang negeert en gewoon door gaat met tikjes en klapjes geven met je vlakke hand op je piemel die in je onderbroek zit leid dit je heel langzaam tot een heel hard en krachtig orgasme. Tenminste bij mij. Succes en hoop dat het je iets lijkt!

Reageer