Vraag

te jong voor deel van de lgtbq+ gemeenschap zijn?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

Zoals jullie weten ben ik 12 jaar en denk ik dat ik demigirl ben en dat ik mijn beste vriendin leuk vindt.

Ik ben bang dat ik te jong ben om dat te weten of om verkering te hebben of te flirten enz. Ik denk zelf dat ik er wel aan toe ben maar ik ban bang voor mijn ouders en mensen om mij heen hun reactie:(

Mijn vraag is dus:

Is 12 jaar te jong om verliefd te zijn (op hetzelfde geslacht)??

Gr. Annoniem_meisje


15 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nee hoor helemaal niet :)  voordeel is dat je ( en ikzelf ook) nog tijd zat hebben om alles te ontdekken enzo. En ik snap je dat je bang bent voor de reacties, misschien moet je dat langzaam opbouwen en ze laten wennen. Je kan bijv eerst eens aftasten wat ze ervan zouden vinden. Door bijv te vragen van “ik hoorde laatst van iemand die….” en dan verder in het gesprek iets van “stel dat jullie een kind hadden die...”  en dan zie je aan hun reactie al een beetje wat ze zouden vinden, Het is een ideetje maar zo kun je al wel een beetje peilen van hoe ze er over denken enzo.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Hoi mijn reactie wordt eerst gecheckt. Grtjes Liefs Julian X

(...)

Groetjes liefs Julian X

Dank je:) 

Ik heb pas geleden aan mijn moeder gevraagd wat ze ervan zou vinden als ik meisjes leuk vond ook een beetje op de manier die jij uitlegt. Ze zei toen dat ze me wel heel erg jong zou vinden om dat al te weten en ze er eerst aan zou moeten wennen. Ze zei ook dat ze termen zoals demigirl of non binery enzo maar onzin vindt en dat dat alleen er is voor aandacht.

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi oké  top dat je het al in de week hebt gezet zeg maar 😉 en ik ben het dan niet helemaal met je mam eens dat het om aandacht gaat , als iemand het zelf wil mag ie zich noemen wat ie wil. Maar ik heb zelf ook niet heel veel met die hokjes en benamingen.  Ik vind “mens”en “persoon” al prima 😉 maar nogmaals iedereen mag ook daarmee doen wat ie wil  🙂 Maar goed dat is weer een ander onderwerp. Het gaat er vooral om dat je happy mag zijn met jezelf en dat gun ik je ook !:) En dat we allemaal vooral ook bij de mens gemeenschap mogen horen ;)

Groetjes liefs Julian X

Hoi oké  top dat je het al in de week hebt gezet zeg maar 😉 en ik ben het dan niet helemaal met je mam eens dat het om aandacht gaat , als iemand het zelf wil mag ie zich noemen wat ie wil. Maar ik heb zelf ook niet heel veel met die hokjes en benamingen.  Ik vind “mens”en “persoon” al prima 😉 maar nogmaals iedereen mag ook daarmee doen wat ie wil  🙂 Maar goed dat is weer een ander onderwerp. Het gaat er vooral om dat je happy mag zijn met jezelf en dat gun ik je ook !:) En dat we allemaal vooral ook bij de mens gemeenschap mogen horen ;)

Groetjes liefs Julian X

Dank je wel:) (ik ben het zelf ook niet eens met mijn moeder)

Reputatie 4
Badge +2

Nee hoor, 12 jaar is absoluut niet te jong om verliefd te zijn.

Wel zou ik persoonlijk even wachten met zeker weten of je op hetzelfde geslacht valt. Op je 12de kan het nog zijn dat je er nog niet lang genoeg over na hebt kunnen denken, en dat je er dan later achter komt dat je misschien wel een verkeerde keuze hebt gemaakt. Maar als je het echt 100% zeker weet zou ik ervoor gaan!

Reputatie 7
Badge +19

Nee en je kan altijd veranderen.

Wilhelmavemela.

Volgens mij moet iedereen welkom zijn in de LGBTQ+ communities dus ook jij als je dat wil :)

Dus bij deze: welkom! Je bent mooi zoals je bent

Reputatie 5
Badge +1

Hey,

Tuurlijk ben je niet te jong daarvoor! Zelf wist ik ook toen ik net 12 was dat ik geen meisje was. Nu ben ik net een paar dagen 13 en ik ben een jongen:)

Groetjes van Noah

Nee hoor, natuurlijk ben je daar niet te jong voor! Er zijn juist veel kinderen die er rond die leeftijd achter komen

Reputatie 5
Badge +1

Hoii,

Zoals jullie weten ben ik 12 jaar en denk ik dat ik demigirl ben en dat ik mijn beste vriendin leuk vindt.

Ik ben bang dat ik te jong ben om dat te weten of om verkering te hebben of te flirten enz. Ik denk zelf dat ik er wel aan toe ben maar ik ban bang voor mijn ouders en mensen om mij heen hun reactie:(

Mijn vraag is dus:

Is 12 jaar te jong om verliefd te zijn (op hetzelfde geslacht)??

Gr. Annoniem_meisje

 Het is heel normaal om in de LGBTQ+ deel te nemen. Ik ben zelf ook 12 en ik ben bisexueel dus ik weet hoe het voelt. Ik hoop dat iedereen  hetzelfde denkt

Reputatie 5
Badge +1

(...)

Groetjes liefs Julian X

(...)

Gr. Annoniem_meisje 

Hi,

Je zei ook dat je denkt dat je demigurl bent toch? Maar als ik dit zo lees vind je moeder dat niet goed. Ben je van plan dat haar nog te vertellen?

Grtz,

Noah

Reputatie 7
Badge +5

Hoii,

Zoals jullie weten ben ik 12 jaar en denk ik dat ik demigirl ben en dat ik mijn beste vriendin leuk vindt.

Ik ben bang dat ik te jong ben om dat te weten of om verkering te hebben of te flirten enz. Ik denk zelf dat ik er wel aan toe ben maar ik ban bang voor mijn ouders en mensen om mij heen hun reactie:(

Mijn vraag is dus:

Is 12 jaar te jong om verliefd te zijn (op hetzelfde geslacht)??

Gr. Annoniem_meisje

 Het is heel normaal om in de LGBTQ+ deel te nemen. Ik ben zelf ook 12 en ik ben bisexueel dus ik weet hoe het voelt. Ik hoop dat iedereen  hetzelfde denkt

Ik be lesbisch en sinds ik 9 ben ben ik het al<3  bs nu 12, het is wel gewoon want you've never know when and how it goes ;)

@NOAHBOSS 

Nee... ik heb dat demigirl gewoon achter me gelaten. Ik ben toch gewoon een meisje:) maar ik ga haar ooit wel vertellen dat ik denk dat ik meisjes misschien ook leuk vind..

- Annoniem_meisje

Reputatie 4
Badge +1

Hii! Het is totaal niet jong hoor (zelf ben ik hetero, maar bischierig) 

 

En een demigirl zijn is best cool, al zeg een penny dat 🤣

 

En dat je bang bent dat je weet van verkering enzovoorts, is best niet erg, want toen ik 7 was, wist ik dat.

 

Veel succes nog @annoniem_meisje 😁, groetjes Penny 

 

('penny is out!')

 

 

Reageer