struggles met ashe

  • 26 February 2021
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Laatste tijd heb ik erg veel struggles met hoe ik me zelf zie en om elke dag zij/haar genoemt te worden dit is ofc heel irritant! Ik durf te wedden dat er meer teens met deze probleem zitten… het probleem is heel erg dat me moeder en andere mensen heel erg stereotiept bv: “oh bij hem zag je t al als kind als je dat niet hebt ben je geen trans “ ik ben er nu (13) achter aan t komen dat ik me niet meer goed voel duheijsijsijd. Ik wil deze forum zeg mr gebruiken zodat ik t met mensen over kan hebben!Kort vraaglijstje als je je vvld! Hoe voelen jullie julliezelf hierover ? Gender? Pronouns? Not real name?


2 reacties

Hai ashe! Ik snap dat dit moeilijk voor je kan zijn. Het is natuurlijk ook niet eerlijk als iemand zegt dat je geen trans kan zijn omdat je je vroeger nog niet helemaal zo gedroeg. Je kan ook non-binary zijn. (Idk of ik het goed schrijf) 

hier mijn antwoorden op jou vragen:

  1. Ik weet zelf 100% zeker dat ik een meisje wil zijn/ben. Ik ben er 1,5 jaar geleden wel achter gekomen dat ik bi ben. 
  2. ik ben een meisje.
  3. heb ik nog niet echt over nagedacht…
  4. ik weet niet heel zeker of je dit bedoelt maar je kan altijd je naam veranderen als je trans bent, meestal gebeurt dit met een naam die erop lijkt maar je kan ook gewoon je eigen naam houden. Jij moet natuurlijk wel kiezen wat je het fijnste vind!

hopelijk heb je je een beetje geholpen met iets!

Badge

Hai ashe! Ik snap dat dit moeilijk voor je kan zijn. Het is natuurlijk ook niet eerlijk als iemand zegt dat je geen trans kan zijn omdat je je vroeger nog niet helemaal zo gedroeg. Je kan ook non-binary zijn. (Idk of ik het goed schrijf) 

hier mijn antwoorden op jou vragen:

  1. Ik weet zelf 100% zeker dat ik een meisje wil zijn/ben. Ik ben er 1,5 jaar geleden wel achter gekomen dat ik bi ben. 
  2. ik ben een meisje.
  3. heb ik nog niet echt over nagedacht…
  4. ik weet niet heel zeker of je dit bedoelt maar je kan altijd je naam veranderen als je trans bent, meestal gebeurt dit met een naam die erop lijkt maar je kan ook gewoon je eigen naam houden. Jij moet natuurlijk wel kiezen wat je het fijnste vind!

hopelijk heb je je een beetje geholpen met iets!

dankje :)) en congrats welcome to the lgbtq + gang :PP  sorry voor de onduidelijke dingetjes ik schreef dit echt half slapend xD

Reageer