Skip to main content

sorry voor mijn respectloosheid

• October 15, 2025
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Hoi, het is nu een half jaar geleden dat ik een topic maakte. Ik heb het over dit topic: 

ik las het vandaag weer en ik voelde me zo schuldig over wat ik eigenlijk allemaal zei. Ik begrijp jullie helemaal. Het was ook zeer respectloos. Daarom wil ik sorry zeggen, ​@Diana ​@Haud machina sum ​@Tover01 ​@Tartan16 .  Ik snap niet wat ik dacht, ik was alles door elkaar aan t gooien. Nu na zes maanden kan ik ben ik erachter dat ik biseksueel ben. Hier heb ik ook best wat topics over gemaakt, waar ik even over wil zeggen dat het niet nep is. Ik heb vrienden/vriendinnen/een genderneutrale naam die we nog niet hebben bedacht die ook onder LHBTQIA+ vallen. We hebben het er best vaak over en bij ons op school wordt het geaccepteerd. Daar zijn wij heel blij mee omdat we ons er van bewust zijn dat dat lang niet overal zo is. 

dat wilde ik nog even zeggen. 

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+17
  • Ster
  • October 15, 2025

Hey! Wat lief,  je zei in dat topic al wat je vond en waarom je toen zo dacht.  ​@Tartan16  gaf een mooi antwoord. Volgens mij vatte niemand het verkeerd op maar wel lief wat je zegt! Uiteindelijk hoort iedereen erbij, no matter what 😉😘 liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 15, 2025

Ik ben bi en tis helemaal oké. We gaan allemaal door struggles heen rondom het vinden van ons zelf. Gaat sws goed komen.

xx liefs Wolf 🐺

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • November 13, 2025

@Katjatja  geen enkel probleem hoor, ik heb niets verkeerds gezien en je bedoelt het allemaal goed. Geen excuses nodig maar lief van je 😍En sorry dat ik nu pas reageer. 

Groetjes liefs Tartan X