soms wil ik toch een jongen zijn inplaats van meisje

  • 22 June 2021
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Ik ben 16 jaar en een meisje  

Ik ben best wel onzeker  over me borsten  ik wil gewoon dat ik ze niet Heb

 

Ik denk soms ook waarom ben  ik geboren als meisje er zijn aleen maar nadele aan meisje zijn  zoals je hebt borsten je word ongesteld  en als je zwanger bent moet je ook nog bevallen 

Als jongen heb je geen enkele  problemen er zijn juist meer voordelen zoals je kunt overal plassen  en je hebt nergens last van zoals ongesteld zijn   als meid als je moet plassen moet je perse een wc zoeken en datis best wel kut

 

Ik zouw veel liever  een jongen zijn want heb ik geen borsten en ongesteldheid 

Als jongen kun je overal plasen en vind een lagestem ook veel mooier en het lijkt me ook heel leuk om een baard te heben

 

Ben ik de enigen die dit heeft

Of niet 

 

Gr bren


1 reactie

Heyy Bren!

 

Nee je bent zeker weten niet de enige die dit ervaart! Heel veel jongeren hebben ontevreden met hun lichaam en willen het liefst het andere geslacht zijn.. Dus dat is niks raars! Als je echt 100% zeker weet dat je een jongen wilt worden kan je dit met je ouders bespreken die kunnen je dan vast en zeker verder en helpen en steunen (dit kan je natuurlijk altijd met je ouders bespreken ongeacht twijfels)!

 

Er zijn namelijk dingen mogelijk om een jongen te worden.. Als je daar meer informatie over wilt kan je misschien dit linkje hieronder even doorlezen :)

 

Linkje: https://sense.info/nl/ontdek-je-lichaam/transgender/ben-jij-transgender

 

Groetjes van mij!

Reageer