Skip to main content
Vraag

sexueel contact met oudere man

• 23 februari 2025
  • 1 reactie
  • 198 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen

ik ben een jongen van 16 en ik val op meiden. Maar ik vindt het ook heel erg geil van het idee dat iemand mij gebruikt. Ik had het idee dat ik hiervoor toch bij een man moest zijn en ik weet niet waarom maar ik vindt oudere mannen en gladgeschoren piemels leuker dan verwacht. Ik heb nu dus contact met een ouder man van in de 60 en we spreken soms af om samen te bellen en dan af te trekken. Ik was eigenlijk wel van plan hem te vragen om een keer in een hotel af te spreken en te neuken. Uiteraard wil ik hem eerst beter leren kennen en er voor zorgen dat hij mij met respect behandeld. Maar ik was benieuwd wat jullie hiervan vinden en of er andere jongens zijn die hetzelfde hebben als ik.

1 reactie

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • 1216 reacties
  • 25 februari 2025

Hoi ​@An0niemegast123 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! We lezen dat je seks met een volwassene wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl

Groetjes, Mariska 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen