sexuality crisis

  • 24 April 2023
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Badge

Help!

ik identificeer mij als pomosexual (Het afwijzen, vermijden of niet passen in een label met seksuele geaardheid) en dacht altijd dat ik niet op jongens viel. als iemand mij vroeg wat mijn sexualiteit was probeerde ik het uit te leggen maar als ze het niet snapte zei ik gewoon ‘eigenlijk gewoon lesbian’ ook al klopt dat niet echt. Maar ik ben recent vrienden geworden met een jongen die toe gaf mij leuk te vinden. En nu denk ik dat ik ook romantische gevoelens heb gekregen voor hem. Maar nu voelt mijn sexualiteit dus heel erg invalid. Help 


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

tja als je nog jong bent kan je altijd wat afwisseling voelen enzo dus is het denk ik beter voor je om jezelf nog niet te labelen met een bepaalde sexualiteit . je komt er echt vanzelf wel achter :)

Reputatie 7
Badge +9

wat... als je niet wil identificeren als een label. Dan geef je dat toch geen label🤣 oke laat maar zitten

 

Naja, je kan hem uitvragen. Kans dat ie ja zegt is wel groot. Maar je bent net uit een relatie wil je niet eff wachten?

 

Ik zou minnimaal 3 maanden wachten. Het liefst langer. Je bent er net door heen. Als je het uitmaakt en dan na een week gelijk weer wil gaan daten. Dat gaat toch iets te snel heh

Reputatie 7
Badge +17

Een label om aan te geven dat je je niet wilt labelen. Die snap ik ook niet helemaal.

Volg gewoon je gevoel. Het is niet zo dat je 1 seksualiteit moet uitkiezen en je daar dan vervolgens naar moet gedragen.

Reputatie 5
Badge +2

Heehee,

 

Als jij m leuk vindt dan vindt je m leuk! Je sexualiteit kan veranderen en als dat gebeurt dan gebeurt dat. Het gaat erom dat jij uiteindelijk gelukkig ben met degene waar je een relatie mee hebt! Of dan nou een jongen een meisje of iets anders is. Dat label is maar een label en als dat verandert dan verandert het, echt niks mee!! 
 

Doe wat jij wil en maak je geen zorgen om wat anderen daar van vinden!! <3 

 

-Yodema 

Reageer